דף הבית / חדשות העיר ראשי / משמונה בבוקר ועד שמונה בערב

משמונה בבוקר ועד שמונה בערב

רונן דמארי

בעונת הקיץ החמה, רבים מהמתרחצים נוהגים להגיע לחוף הים בשעות הערביים, שהשמש לא במרכז השמיים והמים עדיין חמים ונעימים, אלא שבשעות אלו מסיימים שירותי ההצלה והנתונים מצביעים כי רוב מקרי הטביעות מתרחשים לאחר שעות שירותי ההצלה או בחופים לא מוכרזים. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אין הגיון לכך שבחוץ עדיין יש אור יום ושירותי ההצלה מסתיימים. הנתונים מצביעים בפירוש שנוכחות מציל בחוף הים מצמצמת משמעותית את היקף הטביעות. אני משוכנע שבפעולה זו אנו מצילים, הלכה למעשה, חיי אדם".

בעיריית ראשון לציון החליטו כבר לפני ארבע שנים להאריך את שעות ההצלה עד שמונה בערב או עד החשיכה (הקרוב מבניהם, שכן עד הזמן החשיכה יורדת מוקדם יותר). החל מהשבוע ועד ל-31.8.19 יפעלו שירותי ההצלה בחוף מספר 1- החוף הכחול וחוף מספר 4- חוף תל יונה משמונה בבוקר ועד שמונה בערב. מחזיק תיק חוף הים, המשנה לראש העירייה עידן מזרחי: "לאור פניות תושבים וכחלק מהשירות לתושבים, החלטנו לאפשר למבקרים ליהנות מרחצה נעימה בשעות הערביים. אני קורא לתושבים להגיע וליהנות מחוף הרחצה היפה בארץ".

נזכיר כי עונת הרחצה נפתחה ב-12.4. בראשון לציון יש בשישה חופים מוכרזים הנחשבים לפופולאריים במיוחד הן בשל הנגישות מכביש 431 והתחבורה הציבורית והן בשל איכות המים ושפע פעילויות הפנאי והבילוי. בכל עונה פוקדים את חופי הרחצה של העיר לא פחות מ-2.5 מיליון רוחצים, כאשר חודשי השיא הם כמובן מאי ויוני.

צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס
הארכת שירותי ההצלה. צילום: עידן גרוס
הארכת שירותי ההצלה. צילום: עידן גרוס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות