n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אירועי חנוכה 2023 בחולון

אירועי חנוכה 2023 בחולון

חולון מציעה לתושביה מגוון פעילויות ברוח חג החנוכה לכל המשפחה, ביניהן: הצגות, סרטים, סדנאות, הדלקת נרות ועוד

חנוכה סופגניות חנוכיה צילום רשת קהילה ופנאי
צילום: רשת קהילה ופנאי

בצל המלחמה והימים מלאי הדאגה שכולנו חווים, עיריית חולון, רשת קהילה ופנאי ומוסדות התרבות העירוניים מזמינים את תושבי העיר לציין את חג החנוכה וליהנות ממגוון פעילויות ואירועים לכל הגילים, שיתקיימו ברחבי העיר, בכפוף למצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, שיהיו נכונות למועד קיום האירועים.

מיזם "בניינים מאירים" יימשך זו השנה העשירית עם הדלקת נרות ומפגשי שכנים קהילתיים; מגוון פעילויות במרכזים הקהילתיים השכונתיים; פעילויות בתנועות הנוער, כולל מצעד לפידים; אירוע טבע חווייתי בבריכת החורף; אתגר עירוני להורים, בשילוב הרצאה של מיכל דליות; שפע של הצגות לילדים במחירים מוזלים במרכז שטיינברג, בתיאטרון חולון ובתיאטרון המדיטק; סרטים; סדנאות; הדלקת נרות משותפת ועוד מגוון רחב של פעילויות. כמו כן, יתקיימו אירועים ייעודים גם לעולים חדשים, לנוער, לצעירים, להורים, למתנדבים, לאזרחים ותיקים, לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד.

חנוכיית העיר הגדולה תוקם ברחבת המדיטק והתושבים מוזמנים לשלוח צילומים שלהם מדליקים נרות חנוכה, על מנת שיוקרנו על גבי החנוכייה בימי החג. את הצילומים יש לצלם לרוחב ולשלוח בהודעה פרטית לדף הפייסבוק "עיריית חולון".

כמו כן, התושבים מוזמנים להצטרף ליוזמת "חולון מדליקה יחד", להדליק נר ראשון של חנוכה, ביום חמישי, 7.12.23, בשעה 19:00, ולהניח את החנוכיות על המרפסות או על אדני החלונות, על מנת להפיץ את האור הגדול.  

פרטים מלאים על האירועים ברחבי העיר מתעדכנים באתר העירוני – holon.muni.il, באתר רשת קהילה ופנאי – holonet.co.il ובאתרי מוסדות התרבות.

חולון חנוכה כרזה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אסקפיזם והתעלמות מרשלנות העירייה שבה מוסדות החינוך לא ממוגנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות