דף הבית / חדשות העיר ראשי / פרסום ראשון: מנכ"ל עיריית ראשון לציון חיים גליק צפוי לסיים את תפקידו במהלך חודש ספטמבר הקרוב

פרסום ראשון: מנכ"ל עיריית ראשון לציון חיים גליק צפוי לסיים את תפקידו במהלך חודש ספטמבר הקרוב

רונן דמארי

 

מנכ"ל חדש לעירייה? ל"גל גפן" נודע כי במידה ולא יהיה שינוי של הרגע האחרון, מחליפו של גליק בתפקיד יהיה דודי גיל, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל חברת העובדים של ההסתדרות. יצוין כי מנכ"ל עירייה הינה משרת אמון שאינה כפופה להליך מכרז וכי במידה ואכן ראש העיר רז קינסטליך, יהיה מעוניין בשירותיו של גיל הוא ייבחר על ידי ועדת איתור שתוקם לצורך העניין.

טרם כניסתו של גיל להסתדרות, הוא עבד בשלל תפקידים בבנק יהב לעובדי המדינה בין היתר סגן מנהל אגף אשראי וסניפים בבנק, מנהל אגף אשראי ושיווק ומשנה למנכ"ל ומנהל אגף משאבי אנוש ולוגיסטיקה. לפני כחצי שנה שמו גם נקשר כמועמד אפשרי לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל.

גליק נבחר לתפקיד בחודש פברואר 2017 על ידי ראש העיר הקודם, דב צור, במהלך שלווה בביקורת מצד אחד הגורמים המשמעותיים בהנהלת העיר, ממלאת מקום ראש העיר, ליאל אבן-זהר, על רקע דו"ח ביקורת שפורסם בעניינו.

במהלך החודשים האחרונים זהו סוד גלוי במסדרונות העירייה כי גליק צפוי לסיים את תפקידו, זאת למרות שקינסטליך נוהג בו בכבוד וממשיך להתייחס אליו באופן ענייני בפרק הזמן שחלף מאז הבחירות.

גורם בכיר בעירייה אמר השבוע ל"גל גפן": "השאלה היא לא אם חיים גליק יעזוב, אלא רק מתי הוא יעזוב ומי יגיע במקומו. אני יודע שרז מחפש כבר תקופה מחליף ואני מבין שהוא ככל הנראה מצא לאחרונה. חיים ממשיך לשדר עסקים כרגיל אבל כולם יודעים שהזמן שלו בתפקיד שאול. אני חושב שהדבר הכי טוב שיכול לקרות כרגע זה שהצדדים ייפרדו ברוח טובה כל אחד לדרכו".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "ראש העיר רז קינסטליך, נפגש מספר פעמים עם דודי גיל שהוא מעריך כאיש ניהול עתיר ניסיון מעבודתו בהתאחדות לכדורגל ובהסתדרות. ראש העיר הציע לגיל להשתלב במספר תפקידי ניהול בעירייה".

 

חיים גליק
חיים גליק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות