דף הבית / חדשות העיר משני / חלוקת מלגות ומוש בן ארי במופע סגירה בבר רחוב

חלוקת מלגות ומוש בן ארי במופע סגירה בבר רחוב

מיזם בר רחוב סוגר את עונת הקיץ באירוע שמשלב הערכה לסטודנטים על פעילותם החברתית והופעה חיה ומשובחת במרכז המדרחוב.

האירוע יחל בחלוקת מלגות ותעודות הערכה לסטודנטים תושבי העיר על פעילותם החברתית. ראש העירייה, רז קינסטליך, יעניק ל-80 סטודנטים מלגות בהיקף כספי של כחצי מיליון ₪ מתכניות המלגות השונות של מרכז הצעירים.

יוזמנו גם תלמידי מכינות קדם צבאיות ואילו היוצאים לשנת שירות, במעמד זה תוענק להם תעודת הערכה. מיד לאחר מכן יעלה לבמה מוש בן ארי. הכניסה חופשית. ראש העירייה, רז קינסטליך, מזמין את תושבי העיר לחוויה תרבותית וגם ערכית חינוכית: "המסר שלנו לצעירי העיר הוא שהעירייה תמיד תהיה לצדכם ותסייע לכם בתחילת דרככם העצמאית, אנחנו גם מקווים שכאן תקימו את ביתכם. שנה טובה לכל התושבים".

מיזם בר רחוב נועד להחיות את מדרחוב רוטשילד בשעות הערב במהלך הקיץ. לאורך המדרחוב יפוזרו כיסאות ושולחנות ומסביב יפתחו ברים תחת כיפת השמיים עם תפריט אוכל עשיר ומגוון ומחירים אטרקטיביים במיוחד. כך למשל כוס בירה עלתה 10 ₪, כמובן שהמכירה נעשית במתחם מוגדר בלבד ולבגירים בני 18 ומעלה. מרכז הצעירים באגף הנוער והצעירים במינהל קהילה ומנהלת העיר ההיסטורית בחברה העירונית, האמונים על פעילות הבר רחוב, קיימו במהלך הקיץ ערבי קונספט שונים, ערבי במה פתוחה, הופעות להקות צעירות ועוד.

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק מדרחוב רוטשילד, עידן מזרחי: "אושר גדול לראות את מרכז העיר, לב ליבה של המושבה, מתמלא בצעירים בערב ובלילה, נהנים מאוכל, שתייה ומוסיקה טובה ומצד שני מעודד מאוד לראות את העסקים נהנים גם הם ונשארים פתוחים עד השעות המאוחרות, זה ללא ספק רווח לכולם".

המשנה לראש העירייה, מחזיק תיק הצעירים איתי מתיתיהו, הוסיף: "אני שמח שיש לנו שתי סיבות טובות לחייך הערב. ראשית משום שנוצרה מעורבות של סטודנטים למען הקהילה מתוך מעורבות וערבות הדדית, ושנית בגלל שהסטודנטים מתוגמלים על עשייה ורצון לשינוי. אני גאה בפעילות של אגף הנוער והצעירים בעיר. נמשיך לקדם ואף להגדיל את מספר המלגות החברתיות בשנה הלימודים הבאה״.

 

צילום: עידן גרוס
בר רחוב- צילום: רועי ואנה
בר רחוב- צילום: רועי ואנה
בר רחוב- צילום: רועי ואנה
בר רחוב- צילום: רועי ואנה
בר רחוב- צילום: רועי ואנה
בר רחוב- צילום: רועי ואנה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות