n
דף הבית / בריאות / ניתוחי חזה: ניתוח להרמת חזה, הגדלת חזה והקטנת חזה

ניתוחי חזה: ניתוח להרמת חזה, הגדלת חזה והקטנת חזה

הגדלת חזה
צילום: freepik

חזה יפה זה דבר חשוב, והמראה ההרמוני של הגוף שלך, כשהוא מאוזן ותואם את מכלול הגוף שלך, יכול לקום וליפול על גודל וצורת החזה שלך. התרבות שלנו מאוד תובענית בכל הנוגע למראה החיצוני, אך גם אנחנו תובעניים כלפי עצמנו, לטוב או לרע. אפשר להילחם בכך, להיאבק במציאות, ולסבול ממאבק יומיומי עם עצמנו. לחלופין, אפשר כיום לגשת לטיפולים האסתטיים הכירורגיים הזמינים בישראל, ניתוח הרמת חזה, הגדלת חזה או הקטנת חזה, ולצאת חדשה לעולם, בלי שום התלבטות מעייפת.

הבחירה לגשת לניתוחים אלו היא לא קלה. לא מדובר בהחלטה של רגע, ולא מתוך חוסר הבנה. מרבית הנשים הבוחרות לבצע הליך כירורגי אסתטי בגופן עושות זאת לאחר מחשבה, ומתוך הבנה כי זה פתרון אפקטיבי למצוקה זו או אחרת. כאשר הדבר נעשה בצורה אחראית ובוגרת, הרי שניתן לעשות שינוי ממשי באיכות החיים שלך, והחיים קצרים, אז מדוע לסבול?

 

מתחילים: ניתוח להרמת חזה

ניתוח להרמת חזה הינו ניתוח המיועד, כמובן, להרים את החזה. מציאות החיים היא שאנו עוברות הריונות, לידות, הנקה ועוד שינויים שונים שמשפיעים, בין היתר, על מראה ועיצוב החזה שלנו. לא עוד שדיים מוצקים וזקורים, נשים רבות מוצאות עצמן במצוקה רגשית מול המפגש עם גופן, שלפתע נראה כמעט זר להן, ולא הן כפי שהן זוכרות מימי הנעורים, לא הן כפי שהן היו רוצות.

הניתוח הזה, להרמת החזה, נחשב קל, מהיר, ויעיל במיוחד, מה שאומר שנשים רבות יכולות לגשת לטיפול האסתטי ללא חשש, בביטחון מלא, ובידיעה שהביטחון העצמי שלהן ותחושת הגוף שלהן תשתפר פלאים.

  • מי שעברה צניחה של החזה לאחר התמודדות ארוכת שנים או חודשים עם מחלה, או שינויים הורמונליים קיצוניים או הדרגתיים, אשר הובילו למראה אחר לגמרי של החזה.
  • מי שעברה את גיל המעבר, וגילתה כי גופה השתנה בצורה שהיא אינה רוצה. גיל המעבר והשינויים שהוא מביא יכולים להיות מאתגרים, ואצל חלקנו זה מאתגר במיוחד. לא רק החוויה עצמה, אלא התוצאה שלה, והשינויים הגופניים שאנו פוגשות מדי יום ביומו מול המראה.
  • מי שעברה הריון (או הריונות) והנקה יודעת היטב כי לעיתים השינויים במראה השד יכולים להתרחש כמעט בין רגע, בחודשים ספורים. שינויים אלו ברי תיקון עם ניתוח הרמת חזה.

 

ניתוחים אחרים לטובת המראה שלך

לא רק ניתוח הרמת חזה. פגישה עם מנתח פלסטי מומחה תוכל לפרוש בפנייך עולם שלם של טכנולוגיה אסתטית שנועד לשפר את מראה הגוף שלך, ועימו את חווית החיים שלך. הטיפולים הנפוצים ביותר לצורך קבלת פרופורציה גופנית ומראה אסתטי במיוחד הינם הגדלת חזה, והקטנת חזה.

 

יש נשים רבות אשר מרימות גבה נוכח האחרון, וזאת שכן ניתוחי הגדלת חזה הם הרבה יותר מדוברים ופופולאריים, או לפחות על פניו. האמת היא שמי שחוותה עד כה חיים שלמים של חזה גדול בצורה לא פרופורציונאלית יודעת כמה חשובה ומאפשרת ההזדמנות להקטין את החזה באופן כזה שהוא יהיה בהרמוניה עם שאר הגוף.

 

 

 

*התכנים נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0003

ציון שבי מצא את הדרך להבריא את הגוף ואת הנפש דווקא בתקופה הקשה בחייו

תפריט נגישות