דף הבית / כללי / שלושה נחתו רביעי הצטרף

שלושה נחתו רביעי הצטרף

זר רביעי לסגל המתגבש של שמוליק ברנר. ביום שלישי הודיעה הקבוצה על החתמתו של השחקן ג'ראלד בברלי. הפאוורד חתם, אך לקבוצה תהיה את האפשרות להתיר את החוזה בתום חודש של מבחנים, אם הוא לא יעמוד בציפיות.
בברלי (23, 2.03), נחשב לשחקן הגנה מצוין ואף זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה כששיחק באוניברסיטת דיימן, שם רשם בנוסף, גם ממוצעים של 15 נקודות ו-8 ריבאונדים. משם המשיך לקבוצת טלקום בון הגרמנית ששיחררה אותו לאחר שמונה משחקים. בשנה שעברה הצטרף אל ליגת הפיתוח אל קבוצת קאנטון צ'ארג', שם בארבעים משחקים רשם ממוצעים של 5.2 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ל-12 דקות משחק. בברלי יצטרף אל שלושת הזרים האחרים שהספיקו כבר לנחות בארץ. בשבוע שעבר נחתו דרו קרופורד ומארק טולפסן, וזכו לקבלת פנים חמה מכמה אוהדים כתומים שחיכו להם בנמל התעופה בן גוריון. השניים הצטרפו אל ג'ייסון סיגרס שנחת יומיים קודם לכן. הסגל הכתום של שמוליק ברנר, מונה כעת תשעה שחקנים: עידן זלמנסון, ניצן חנוכי, אבי בן שימול, עודד ברנדווין, יניב סולומון, מארק טולפסן, דרו קרופורד, ג'ייסון סיגרס וג'ראלד בברלי. עד לפתיחת העונה בתחילת חודש אוקטובר, הסגל יתחזק בעוד מספר שחקנים ישראלים.
ביום שישי, תפתח קבוצת מכבי ראשון לציון את אימוניה הרשמיים לקראת העונה הקרובה. עדיין לא בסגל מושלם, ובלי עידן זלמנסון שנמצא בסגל הנבחרת הלוקחת חלק באליפות אירופה, אך בכל זאת סיבה למסיבה לקהל הכתום שמביט מהצד בקבוצה שנבנית לה לאיטה במהלך כל הקיץ, כשהבנייה טרם הסתיימה.
כאמור, עידן זלמנסון לא ייקח חלק באימונים הראשונים של הקבוצה בגלל השתייכותו לסגל נבחרת ישראל שהחלה הערב (חמישי) את טורניר אליפות אירופה. האליפות מתחילה בשלב הבתים המתקיימים בארבע מדינות: טורקיה, רומניה, פינלנד וישראל. תל אביב מארחת את בית ב', בו משחקות בנוסף לישראל גם נבחרות איטליה, ליטא, אוקראינה, גאורגיה וגרמניה. במשחק הראשון תשחק ישראל עם עידן זלמנסון, מול נבחרת איטליה. בשבת תשחק מול ליטא וביום שלישי מול גאורגיה.

קרופורד טופלסן והאוהדים בנתב"ג- צילום מכבי ראשל"צ
בברלי, הזר האחרון של הכתומים
מוכנים לאימון הפתיחה- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות