דף הבית / חדשות העיר / אלופי שחמט צעירים

אלופי שחמט צעירים

מי ליאור

150 מצטייני תכנית השחמט בגני הילדים ראשון לציון, שיחקו בשבוע שעבר משחק סימולטאני ענק מול מצטייני מועדון השחמט ראשל"צ הבוגרים יותר (7 -15) אשר קטפו מקומות ראשונים באליפויות הארץ מכבר והוכיחו את יכולתם המרשימה מולם. אלפי תלמידי גני הילדים בעיר הצטרפו לבוגרי התכנית בה לומדים שחמט בשבעים ושניים גנים. במשחק שנערך באולם הספורט העמית מול בני המשפחות, הוזמנו שני נציגים מצטיינים מכל גן לעלות לבמה ובטקס החגיגי הוענקו להם מדליות אישיות כמצטייני התוכנית.

מנכ"ל מועדון השחמט, רב אמן בוריס אלתרמן אמר כי ילדי הגנים בראשון לציון יודעים להניע על לוח השחמט ששה עשר כלים באחריות ובחוכמה, ולהתחשב באותו מספר כלים של היריב והוסיף כי את זאת הם לומדים בתכנית שחמטק (שחמט, מתימטיקה, טכנולוגיה) הייחודית, המתקיימת בגני הילדים בחסות העירייה. עוד ציין כי בעשור האחרון למדו בתכנית מאה אלף ילדים מראשל"צ.

ראש העירייה דב צור, ברך את השחמטאים הזוכים ואת יתר המשתתפים ואמר: "זהו חינוך שמתחיל בגיל הגן וצומח יחד עם תחומי העניין שלכם. חינוך שנועד לאפשר לכל אחת ואחד מכם לבטא את כישרונו המיוחד. תוכנית "מסע לעולם השחמט", שפועלת בגני הילדים בעיר, היא חלק מההשקעה העירונית שלנו בחינוך למצוינות. המדליה שקיבלתם היום היא רק חלק קטן מהזכייה שבה זכיתם, כי משחק המלכים מקנה לכם ולכל ילדי עירנו שיצאו למסע השחמט, גם מיומנויות חשובות לחיים".

את האירוע כיבדו בנוכחותם מאות הורים, סבים וסבתות נרגשים, כמו גם ראש העירייה, יו"ר וועד ההורים העירוני והארצי אבי צרף, ראש מינהל החינוך בעירייה אטי אדר, מנהלי החינוך הקדם יסודי, מפקחת גני הילדים גבי קזז, ואורחים נוספים.

צילום: באדיבות העירייה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות