n
דף הבית / כללי / רשת מטבחי סמל פותחת SHOW ROOM חדש ומשנה את חוקי משחק

רשת מטבחי סמל פותחת SHOW ROOM חדש ומשנה את חוקי משחק

רשת מטבחי סמל , המובילה את תחום מטבחי היוקרה בישראל פותחת בימים אילו SHOW ROOM  חדש בראשון ציון ברמה בינלאומית בבעלות ברטו מוהדב, ויקי שדה וסברינה מוהדב, המאפשר הצצה למטבחים ייחודיים, המיוצרים בטכנולוגיה חדשה ובלעדית לסמל.

אירוע פתיחת שואו רום מטבחי סמל בראשון לציון ספטמבר 2023צילום רפי דלויה
אירוע פתיחת שואו רום מטבחי סמל בראשון לציון ספטמבר 2023צילום רפי דלויה

משפצים את הבית לרגל השנה החדשה? מחפשים מטבח חדש? אתם חייבים להגיע לרשת מטבחי סמל בראשון לציון שבימים אלה פתחו את SHOW ROOM  המשתרע על פני 500 מ"ר והושקעו כ- 10 מיליון ש'.

ב- SHOW ROOM החדש מוצגים המטבחים החדשים לשנת 2024  המיוצרים מחומרים חדשים ובעיצובים ייחודיים , צביעה בטכנולוגיה ירוקה ופרזול ייחודי וסוגי חומרים שלא נראו עד כה בארץ.

באולם התצוגה מוצגים 9 דגמי מטבחים פורצי דרך המגלמים בתוכם את כל החידושים .המטבחים נוצרו מחומרי  גלם מיוחדים כמו סוגי  שיש טבעיים המיובאים מאיטליה וברזיל וסוגי עץ אקזוטיים ויובאו במיוחד ע״י סמל.

בחזית ה-SHOW ROOM מוצב  דגם של מטבח ,העשוי מסלע  שנחצב במיוחד עבור חברת סמל. הייחוד הוא באי  המפוסל בצורה גיאומטרית א- סימטרית בגווני אבן בלתי שגרתיים וזאת לצד ארון מעץ מיושן בטכנולוגיה מתקדמת וויטרינה מרחפת. 

אחד הדברים הבולטים שמנחה את מטבחי סמל זה להיות שונים לעצב דגמים פורצי דרך שלא ניתן לראות במקום אחר ולהכתיב טרנדים חדשים.

מה שמאפיין את הדגמים החדשים הוא השימוש בחומרים טבעיים המאפשרים להכניס את הטבע כפי שהוא לתוך המטבח עם  מגע של טקסטורות  שהכי קרובות לטבע.

ניתן לראות את הגימורים  של עץ מחוספס וגס ,לא מעובד ביחד עם מראה של תלת מימד וטקסטורות של  גזע עץ כשם שמצוי בטבע .

.

ניתן לראות שימוש בשיש מסוג קוורצית שהתקבל כגוש  וממנו נבחרו החלקים המיוחדים ביותר אשר מהם יצרו אי מאבן  בצבע ורוד עם גידים בגוונים שונים, מסותת בקווים גיאומטריים מצד אחד ומעוגלים מצד שני.

ניתן לראות שימוש בדלתות אלומיניום  ישרות מחומר קל מאוד שניתן לקבל אותן עד גודל של  2.7 מטר. הדלתות מוצעות בצביעה מתכתית ,ידידותית פורניר בצביעת טרמו, ידידותי לסביבה  ,המקנה מראה עמוק ודרמטי.

במטבחים משולבות ויטרינות עם תאורה בטכנולוגיה מיוחדת המקנות להן מראה של מדפים מרחפים , במראה מיוחד ומרשים .

עוד מאפיין מרכזי בעיצובים של כל הדגמים החדשים 

 הוא ה"יציאה מהקופסא"-שימוש באותו מטבח ב-6 עד 7 חומרים שונים 

הצבועים בטונים דומים של גוונים  ,הרצון הוא לייצר מטבחים מיוחדים ולא מונוטוניים . 

השימוש במספר רב של חומרים במטבח אחד עם סוגי צבעים שונים שמשתייכים לאותה פלטת צבעים, מקנה מראה יוצא דופן ומהפכני ומעניין.

חידושים טכנולוגיים :

*מתקן מעלית גדול מאוד שעולה מתוך השיש, לאיחסון אביזרי בישול מעל 2 מטר.

*מערכות מדפים ממתכת מתכוונת מיוחדת עם תאורה המוטמעת ויוצרת מראה מרחף.

*פיתוח  חומרים חדישים שמפותחים במעבדות סמל עם טקסטורות צביעה מיוחדות ליצירת גוונים  חדשים ,שטרם נראו.

*שילוב חומרים בלתי שגרתיים שלאו דווקא יועדו מלכתחילה למטבחים.

 

באולם ניתן לראות גם מוצרי חשמל כמו מקררים אינטגרלים ,מוצרי חשמל בטכנולוגיה של אידוי ובישול בריא , כמו כיריים משולבות, מערכות מים משוכללות, תנורים בשיטת בישול בשילוב אידוי וצלייה לבישול בריא ועוד.ֿ

אולם התצוגה עוצב ע״י אלכס מייטליס ,והדגמים עוצבו ע״י ויקי שדה וסברינה מוהדב שהן שותפות ומעצבות החברה וישנו דגם שעוצב ע״י אלכס מייטליס,בעצמו.

ברטו מוהדב , הבעלים של רשת מטבחי סמל :"חשוב לנו להציג את  החידושים העדכניים ביותר בעולם להמציא ולחדש ל הזמן ולהביא את הדברים שלא נראו עד כה. ולהיות פורצי הדרך , ומהפכניים בתחום כדי להביא גם מקוריות ותחכום לצד איכות בלתי מתפשרת  , אנו רוכשים באופן ישיר את חומרי הגלם ולכן יש לנו את האפשרות להציע ללקוח הסופי מחירים נגישים ".

כתובת ה-SHOW ROOM של מטבחי סמל: משה לוי 1 פינת ילדי טהרן

מטבחי סמל: www.semel-kitchens.co.il

אירוע פתיחת שואו רום מטבחי סמל בראשון לציון צילום רפי דלויה
אירוע פתיחת שואו רום מטבחי סמל בראשון לציון צילום רפי דלויה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

מהיום: דרכון ותעודת זהות מחדשים מהבית!

תפריט נגישות