n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שכפלו מפתח ופרצו לבית הקשיש בראשון לציון

שכפלו מפתח ופרצו לבית הקשיש בראשון לציון

כתב אישום יוגש נגד תושב חולון ומספר תושבי תל אביב שבתחכום ושקרים הצליחו לשכפל מפתח לדירת קשיש בראשון לציון ולגנוב ממנו תכשיטים וכסף בסכום המוערך במאות אלפי שקלים

פורץ פריצה מצלמות אבטחה1- צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון- דוברות משטרת ישראל

שלושה תושבי תל אביב ותושב חולון בגילאי 54-61 , מואשמים כי פרצו בחודש שעבר אל דירה בבניין ברחוב ריב"ל בראשון לציון ושדדו ממנה כסף, מטבעות זהב ותכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים.

על פי כתב האישום, הארבעה תכננו לפרטי פרטים איך לפרוץ אל הבית בו מתגורר קשיש בן 83, כנראה כי ידעו על שווי התכולה שנמצאת בו. הם פעלו בעורמה במטרה להשיג את מפתח דירתו ועשו זאת כשחיכו לו בחניית הסופרמרקט בו ערך הקשיש קניות.

הנאשמים נצמדו עם רכבם אל רכבו של הקשיש ואחד מהם פנה אליו וביקש את עזרתו כי נתקע מחוץ לרכב והמפתח נשאר נעול בפנים. הוא ביקש מהקשיש מפתח כלשהו איתו ינסה לפתוח את דלת הרכב.

הקשיש התמים נתן לו את צרור המפתחות בו גם היה המפתח לביתו, אחד החשודים עם מכשור מיוחד, העתיק את המפתח בלי שהקשיש שם לב והחזיר לו את הצרור. 

מספר ימים לאחר מכן הגיעו הארבעה עם המפתח המשוכפל, שניים מהם עלו אל הדירה והאחרים השגיחו מבחוץ לוודא שבעל הבית לא מגיע. הם פרצו כספת וגנבו באין מפריע מאות אלפי שקלים, דולרים, אירו ואפילו דינר עיראקי שמצאו.

בנוסף שדדו עשרות מטבעות זהב, שווי כל אחד מהם למעלה מאלף שקלים וגם תכשיטים רבים. אם זה לא מספיק, כשסיימו לקחת את מבוקשם, גרמו נזק עם חומרי ניקוי ששפכו על רצפת הדק בדירה.

כאמור, נגד הארבעה יוגש כתב אישום זאת למרות שהשלל ששדדו עדיין לא נמצא. יש כנגדם עדויות ופרטי לבוש שנתפסו וגם צילומי אבטחה. לכל הארבעה עשרות הרשעות קודמות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות