n
דף הבית / כללי / מחפשים דירה? מלאי הדירות ברמת גן עלה ב-8,300 דירות בעשור

מחפשים דירה? מלאי הדירות ברמת גן עלה ב-8,300 דירות בעשור

סקר הדירות והמבנים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: כמות הדירות ברמת גן עלתה ב-14% מאז שנת 2012


בניין
אילוסטרציה. Freepik

כמות הדירות בעיר רמת גן עומדת על כ-68 אלף יח"ד – כך עולה מניתוח סקר הדירות והמבנים שפירסמה הלמ"ס לשנת 2022. מדובר בתוספת של כ-8,300 דירות בעשור האחרון (מאז 2012), אז כמות הדירות בעיר עמדה על כ-60 אלף, ובאחוזים מדובר על תוספת של 14% בתקופה זו. בעיר גבעתיים השכנה, כמות הדירות עומדת על כ-25 אלף, תוספת של כ-1,500 דירות בעשור (7%). 

הלמ"ס מפרסמת זו השנה השנייה את סקר הדירות והמבנים בישראל, הבוחן את מצאי הדירות הקיים בערים ובמועצות המקומיות בישראל נכון ליולי 2022, ושופך אור על המחסור הרב-שנתי בדירות בערים רבות בישראל. הסקר מודד את כמות הדירות שנוספו בכל שנה מאז 2012 בהתבסס על נתוני תשלום הארנונה של הרשויות המקומיות. 

לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת לוינשטין, "הערים רמת גן וגבעתיים הם שתיים מהערים הכי מתחדשות בשנים האחרונות, במתחמי מגורים חדשים, אזור מסחר ובילוי, שטחים לתעסוקה, מוסדות ציבור וחינוך ועוד. הן גם שתיים מהערים הכי מבוקשות למגורים בכל הארץ, וראשי הערים שלהן מבינים את החשיבות של התחדשות עירונית לעיר ולתושביה. בערים מקודמים כיום פרויקטי התחדשות רבים ולכן להערכתי הלמ"ס תמשיך להראות גידול בכמות הדירות גם בשנים הבאות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות