n
דף הבית / כללי / מדפי עץ – למה הם משמשים?

מדפי עץ – למה הם משמשים?

תחום המדפים אינו תחום ויקר וכל מי שרוצה לעצב חדר עם מדפים יכול לעשות את זה בקלות רבה. אבל, מדפים אינם משמשים רק לעיצוב ולעיתים נדרשים מדפים מסוגים שונים לצרכים אלו. איזה מדף כדאי לכם לקנות ולהתקין במטבח, למה משמשים מדפי עץ במשרדים ובמקומות עבודה, מאיפה הגיע הרעיון ההיסטורי לתלות מדפים בבית ואיפה קונים – כל התשובות בשורות הבאות.

מדפי עץ
מדפי עץ. קרדיט magic-moments.co.il

מדפי עץ לקישוט

בעבר הרחוק, כאשר ריהוט מעץ היה נחלתם של עשירים בלבד, אנשים רבים היו משתמשים בקורות עץ או קרשים שהם היו מחברים לקירות באמצעות מסמרים כדי להניח עליהם נרות על מנת להאיר את הבית בשעות החשיכה. עם הזמן מדפי עץ שימשו גם להנחת דברים נוספים עליהם ובכך נחסך הצורך לרכוש רהיטים יקרי ערך כמו שידות וארונות וכל מה שהיה צריך זה כמה מדפים במקום זאת. עם הזמן, ריהוט הפך להיות למצרך בסיסי בכל בית ויחד עם זאת גם נעלם הצורך במדפים רבים ברחבי הבית. מדפים לקישוט אלה מדפים המשמשים להנחת חפצי נוי כדי להוסיף נופח עיצובי באותו אזור על הקיר בחדר. בדרך כלל מציבים על מדפי נוי נרות ריחניים, תמונות ופסלים קטנים.

מדפי עץ למטבח

למרות שמטבחים היום עשויים לחלוטין מארונות שאמורים להכיל את כל החפצים שמטבח זקוק לו, עדיין יש צורך להשתמש במדפים לאחסון דברים שיש רצון להציג לראווה או שצריך אותם בזמן בישול בהישג יד. יש אנשים המשתמשים המדפים במטבח כדי לאחסן עליהם ספרי בישול, תבלינים, צנצנות קפה וסוכר, כוסות ואלכוהול. לא משנה מה דרוש לאחסן על המדפים במטבח, בכל מקרה רצוי שהמדפים יהיו עמידים, מותאמים לכך ויחזיקו משקל רב יחסית כדי למנוע קריסה שלהם.

מדפי עץ לנעליים

אוסף נעליים לא צריך להיות מוסתר בארון נעליים או סגור במחסן. אנשים רבים אוהבים להציג לראווה את אוסף הנעליים שלהם וזה לא משנה אם אלה סניקרס במהדורה מוגבלת או נעלי עקב של מעצבים. מדפי נעליים מספקים פתרון פשוט ונוח להצגת הנעליים ומאפשרים גישה נוחה עליהם כדי שיהי אפשר גם לקחת ולהשתמש בזג הרצוי בכל יום. בדרך כלל מדפי נעליים מתקינים בחדרי ארונות אבל ניתן לראות זאת גם במקומות יותר מרכזיים בחדר השינה, במסדרון ובכניסה לבית.

מדפי עץ למשרד

כשם שמדפי העץ הפכו לפחות שמישים בבתים פרטיים לצרכים אמיתיים אלא יותר לצרכי נוי ועיצוב, כך גם במשרדים רבים נהוג לתלות מדפים מדפים מעל שולחנות מחשב לצורכי נוי בלבד ולהניח עליהם פסלונים, תעודות וצמחים. מקומות עבודה אחרים כמו מספרות וקליניקות משתמשות יותר במדפים בדיוק כמו צרכי השימוש במטבח – הנחת כלים לראווה או לנגישות נוחה בהישג יד.

כל סוגי המדפים מעץ

תחום המדפים הינו מגוון מאוד וניתן למצוא המון סוגים בקלות ובנוחות באינטרנט. מג'יק מומנטס הינה חנות אשר מתמחה בתחום המידוף ויכולה לספק לכם כל מדף עץ ישירות לבית באיכות הגבוהה ביותר, עיצוב מושלם ושירות אישי ללא דופי.

*תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות