n
דף הבית / כללי / למה חשוב לבחור את הברז הנכון למטבח שלכם?

למה חשוב לבחור את הברז הנכון למטבח שלכם?

החיים בבית מתרחשים בעיקר במטבח, כך שגם הפרטים הקטנים ביותר בו, כמו הברזים, חשובים ובעלי משמעות רצינית.

beautiful-shot-modern-house-kitchen
תמונה FREEPIK

ברז מטבח פשוט אך איכותי ומומלץ יכול לעשות את כל ההבדל. אמנם, ממבט ראשון התפקיד של ברז הוא בסיסי ומובן מאליו (להפיק מים על פי דרישה), אך בחירת הברז הנכון יכולה לחסוך לכם כסף, זמן ומאמצים, ולשדרג את השימוש שלכם בכיור ובמטבח כולו. ברז מתאים יכול לעזור לכם להפחית את צריכת המים, לבשל בצורה נוחה יותר ואפילו לשמור על אורח חיים בריא. כיום, יש שלל היבטים שיש לקחת בחשבון בבחירה, כולל פונקציונליות, טכנולוגיה, חומרים, גימורים ועיצוב.

אלה דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שאתם קונים ברז למטבח.

מידות

אם אתה רק רוצים להחליף את הברזים ולא את כל המערכת כולל הכיור, או לחלופין לא מתכננים שיפוץ כולל או מאבזרים חדר מטבח חדש מאפס תרחישים שמאפשרים לכם חופש בחירה יותר גדול, אתם צריכים למדוד כמה דברים כדי לדעת איזה ברז מתאים לכם. אילו מידות חשובות? גודל הכיור (ככל שהכיור גדול יותר, אפשר וכדאי להתקין ברזים גדולים או מורכבים יותר מבחינה עיצובית); המרחק בין הכיור לקיר; אם יש לכם חלונות מעל הכיור, עליכם לשקול את השטח הדרוש לפתיחתם; המרחק מהארונות הממוקמים מעל הכיור וכו'. למשל, אם אין לכם הרבה מקום, אתם יכולים להתקין ברז פרח (בעל ידית אחד). אם יש לכם מרחב משמעותי, או כיור יחסית גדול, יכול להיות שתעדיפו ברז סוללה (בעל שתי ידיות)

מיקום

אם אין לכם הרבה מקום, אתם יכולים להיות יצירתיים במיקום ההתקנה, וכך לפתור בעיות. גם מסיבות עיצוביות ובשל העדפות סגנוניות, מיקום הברז יכול לעמוד בשאלה. ההתקנה הכי מקובלת ונפוצה היא על הכיור או על השיש, אבל מה לגבי התקנה ישירות מהקיר? חשוב לשקול את כל האפשרויות, ולהבין את המשמעויות הכרוכות בהן (צנרת וכו').

תחזוקה

מן הסתם, ככל שברז מיוצר מחומרים יותר איכותיים, כך הוא מחזיק זמן רב יותר. זהו לא ההיבט היחיד שאתם צריכים לקחת בחשבון בכל הנוגע לתחזוקה וניקיון: חומרים וגימורים מסוימים מונעים כתמים, שריטות ונזקים אחרים, בעוד יש חומרים שהם אמנם עמידים, אבל גם דורשים הרבה תחזוקה.

עיצוב

הכי חשוב שהברז יעמוד בתנאים שלכם, מבחינת פונקציונליות. עם זאת, העיצוב גם הוא מאוד חשוב. תוודאו שאתם בוחרים ברז שמתאים לחדר האמבטיה, ולאלמנטים השונים שנמצאים בו. למשל, כדאי לבחור גימור זהה, מנוגד או משלים לאלה שנמצאים במתלים, ידיות המגירות והארונות וכו'.

חיסכון

ישנם ברזים שעוזרים לכם לחסוך במים ובכסף, באמצעות מסננים חכמים. ברז מטבח פשוט אך איכותי ומומלץ יכול גם לחסוך לכם מאמץ, באמצעות התקן להפעלה ללא מגע למשל.

כעת, כל מה שנשאר לכם זה לבחור.

*תוכן ממומן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות