n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: חגיגות סיום קורונה

בת ים: חגיגות סיום קורונה

ראש העיר והמנכ"לית העירייה ערכו אירוע הוקרה ל- 22 עובדות ועובדי המערך החקירות האפידמיולוגיות העצמאיות של העירייה

הוקרת מערך האפידמיולוגיה (3) צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

לאור התחלואה הנמוכה והיציבה לצד מבצע חיסונים מוצלח, מיום שלישי שעבר בוטל הצורך בתו ירוק ובוטלו הגבלות התו הסגול והגבלות ההתקהלות. המשמעות היא שאחרי שנה ושלושה חודשים של הגבלות, סגרים ושלל תחומי חיים שנכנסו להדממה – החיים כפי שהכרנו חוזרים. בתזמון מושלם נערכה באותו היום בחדר הישיבות של עיריית בת-ים טקס הוקרה ל-22 עובדות ועובדי העירייה שהיו חלק ממערך החקירות האפידמיולוגיות העצמאיות של העירייה. הטקס התקיים במעמד: ראש העיר, צביקה ברוט, מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, מ"מ ראש העיר, אלי יריב ומנהל האגף הביטחון ושירותי החירום, שלומי חזוני.

כזכור בת-ים היתה אחת הערים הראשונות שלא המתינה לממשלה וכבר בגל הראשון הפעילה מערך עצמאי שביצע תשאולים כל העת, על מנת להביא להורדת התחלואה. הדבר סייע בגל הראשון להפוך את העיר לירוקה וכתוצאה מכך ערים רבות למדו את המודל הבת ימי והפעילו אותו בצורה דומה.

בחודש אוקטובר לאור התפשטות נגיף הקורונה בארץ, ובבת-ים בפרט ראש העיר, צביקה ברוט, ומנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי הנחו את מחלקת הביטחון ושירותי החירום של העירייה להרחיב את המערך החקירות האפידמיולוגיות העצמאיות של העירייה. במסגרת זו, כ-14 עובדי עירייה נוספים סיימו  הדרכה על ידי אנשי משרד הבריאות ופיקוד העורף, והצטרפו למערך הבת ימי שפעל עצמאית ככלי נוסף להורדת התחלואה בעיר.

המטרה היתה לעצור בנחישות את שרשרת ההדבקה ולבודד את הנדבקים כך שלא ידביקו בנגיף את משפחתם, סביבתם הקרובה וקהילתם. המערך המורחב של העירייה פעל בשילוב המערך האפידמיולוגי של משרד הבריאות, והורחבו סמכויות העירייה שיכלה להכניס ע"פ חוק תושבים לבידוד עקב התשאול.

הוקרת מערך האפידמיולוגיה צילום דוברות עיריית בת ים(2) הוקרת מערך האפידמיולוגיה צילום דוברות עיריית בת ים (1)

צילומים: דוברות עיריית בת ים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות