דף הבית / כללי / ללא הפתעות מיותרות

ללא הפתעות מיותרות

הגברים עם ניצחון קליל- צילום ארכיון: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
הגברים עם ניצחון קליל- צילום ארכיון: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

ביום שישי האחרון אירחה מכבי ראשון לציון את הקבוצה מהצפון וכבר מהפתיחה היה ברור לאן המשחק הזה צריך ללכת. 9:3 מהיר לזכות מחזיקת הגביע, שלח את היריבה לרדוף אחרי מכבי במשך כל המשחק. עד למחצית הצליחו האורחים לצמצם מעט והיא הסתיימה בתוצאה 15:12, אך במחצית השנייה ראשון לציון העבירה הילוך בדרך להבטיח את המקום הרביעי בטבלה עם ניצחון 34:26. כבשו: שרון שלם ויואב נאמן 7 כל אחד, דור קלדרון וירמי סידי 5 כל אחד, איוון קראציץ 4, תומר בודנהיימר 2, צח מלול, שניר ונציה, ולדי קופמן ועמית סטלמן 1 כל אחד. במהלך השבוע שיחקה הקבוצה משחק השלמה מול הפועל קריית אונו ובהגרלת גביע המדינה שנערכה ביום שני נקבע כי בשלב שמינית הגמר תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מוליכת הליגה הלאומית- מכבי תל אביב במה שפעם היה נחשב לאחד מהמפגשים המרתקים של העונה. שתי הקבוצות נפגשו בגמר גביע המדינה בשנת 2017, אז הייתה מכבי תל אביב אחת מהקבוצות הטובות בליגת העל וגם ניצחה את ראשון לציון בדרך להנפת הגביע. באותה עונה גמלה לה ראשון לציון כשבסופה הניפה את צלחת האליפות. המשחק ייערך ביום ראשון בתל אביב.

קבוצת הנשים של המועדון ממשיכה לשמור על מאזן מושלם ועל מיקומה בפסגת הטבלה גם לאחר משחקה השישי העונה. ביום חמישי הגיעה להתארח בבית מכבי קבוצת נס ציונה וספגה 44 שערים ממחזיקת הגביע שהציגה במחצית הראשונה הגנת ברזל וספגה שער אחד בלבד! בדרך ל- 22:1 במחצית. במחצית השנייה הצליחה נס ציונה לכבוש עשרה, אבל ספגה עוד 22. ביום רביעי (לאחר סגירת הגיליון) התקיים משחק העונה הראשון בליגה הלאומית לנשים, הדרבי הגדול אותו אירחה הפועל ראשון לציון והמנצחת בו היא למעשה היחידה שנשארה עם מאזן מושלם וכבשה את פסגת הטבלה.

הנשים מטיילות בנס ציונה- צילום מכבי ראשון לציון
הנשים מטיילות בנס ציונה- צילום מכבי ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות