דף הבית / כללי / לא חזרו מההפסקה

לא חזרו מההפסקה

בסוף השבוע, נפגשו היריבות הוותיקות הפועל ראשון לציון ומכבי רעננה, לגמר גביע המדינה לנערות. לראשון לציון היה זה גמר רביעי ברציפות והנערות קיוו להניף גביע שני אחרי הזכייה בשנה שעברה.
הפתיחה הייתה טובה כשראשון ברחה ל- 9:1, בעזרת עדן ציפל ומאיה צימרינג. ההפרש המשיך לצמוח והגיע לדו ספרתי בזמן קצר. בסיום הרבע הראשון, הוליכה ראשון לציון 19:9. צימרינג המשיכה ללהוט גם עם פתיחת הרבע השני, והעלתה את הקבוצה ליתרון שיא של 11 נקודות. נערות רעננה החלו ללחוץ ולצמצם את התוצאה. ההפרש החל להמחק לאט לאט, וצומצם עד לכדי נקודה אחת לפני שצימרינג קבעה את תוצאת המחצית 34:31.
צימרינג, קלעה גם את שתי הנקודות הראשונות במחצית השנייה, אך מאותו הרגע "נעלמו" נערות ראשון לציון מהמשחק, ורעננה החלה בהצגה משלה. ריצת 9:0, העניקה לרעננה יתרון ראשון, שרק הלך ותפח. בנות ראשון לציון לא הצליחו לעצור את השטף, והיתרון גדל לדו ספרתי תוך זמן קצר. תמר ברגל עוד הצליחה להוריד מעט את ההפרש, אך עד לסיום הרבע רעננה הצליחה שוב לברוח ל- 59:47. את הרבע השני פתחה רעננה עם ריצת אמוק של 15:0, והגביע עזב את ראשון לציון ונדד לכיוון צפון. בסיום- 76:50 לרעננה.
מאיה צימרינג, עם 20 נקודות, בלטה בראשון לציון. עוד קלעו: עדן ציפל 14, תמר ברגל 8, מאי רווח 4, ליאור בוזגלו והדר גלאובך 2 כל אחת.
בליגה הלאומית, הצליחה הקבוצה לחזור אל פסגת הטבלה אחרי ניצחון חוץ במעגן מיכאל 63:61. ראשון לציון פתחה מצוין והוליכה 8:1, בדרך ליתרון 8 נקודות בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה שייך למקומיות שהצליחו לבצע מהפך, וירדו להפסקה ביתרון 30:26. הרבע השלישי היה בשליטה של מעגן מיכאל שהמשיכה להגדיל את היתרון וסיימה אותו כשהיא מוליכה 49:38. ראשון לציון פתחה מצוין את הרבע האחרון, צימקה עד לארבע נקודות, מעגן מיכאל חזרה ללחוץ ועלתה שוב ליתרון דו ספרתי כשעל השעון נותרו חמש דקות לשחק, ואז העבירו בנות ראשון לציון, הילוך- ודקה לסיום הצליחו לבצע מהפך ענק ולהחזיר לעצמן את היתרון עליו שמרו עד לסיום.

הלך הגביע- צילום עודד קרני איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות