n
דף הבית / עסקים בכותרות / פסח מתקרב? זה הזמן למצוא מתנה לעובדים

פסח מתקרב? זה הזמן למצוא מתנה לעובדים

לפחות נכון לכתיבת שורות אלו, מאמר זה עתיד להתפרסם בסוף ינואר ובואו של חודש פברואר, חג הפסח? הוא עוד נראה כמו דבר מה רחוק למדי. האמנם? ובכן אם מדובר בשוק הפרטי, זוהי בהחלט סברה נכונה, אך באשר כאשר מדובר בשוק העסקי, הרי שמנהלים ומנהלות, בעלי ובעלות עסקים, וכן אנשי ונשות HR כבר עמלים במרץ על מציאתן של מתנות לרגל בואו של חג החירות.

orthodox-jewish-prepared-with-cup-wine-kosher-matzah-traditional-pesach-jewish-passover-holiday (1)
freepik

במציאתה של מתנה לעובדים לרגל החג, אין מדובר רק במסורת המאפיינת כמעט כל מקום עבודה; זוהי גם שיטה נהדרת לחזק את הקשר של העובדים עם מקום עבודתם, להפגין יוקרה ולהראות יותר מכול לעובדים כי פועלם מוערך בכל עת ועת.

כיצד מוצאים את המתנה הנכונה? במדריך הקצרצר הבא נמנה עבורכם מספר טיפים חשובים שיאפשרו לכם להפוך את חג הפסח הקרוב למרגש במיוחד עבור כל העובדות והעובדים.

זו לא רק המתנה, אלא המסר

בחיפושכם אחר מתנה לפסח, הרי שניתן למצוא שפע של אפשרויות. כולן ככולן כלליות במידת מה, וזאת לאור העובדה שאיננו מעניקים מתנה לאדם שאנו מכירים באופן אישי.

על-כן, חשוב למצוא את הדרך שבאמצעותה השי יהפוך לאישי הרבה יותר, לכזה המדבר באופן ישיר ככל הניתן אל העובדת או העובד.

אחת מן הדרכים לעשות זאת, היא לפנות לחברות המספקות מענה מדויק הכולל מיתוג וכן מסרים אישיים. כך למשל, בקטלוג הבא שמופיע באתר המתנות שוגליז, ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של מארזי מתנה ובהם לערוך מיני שינויים לרבות ברכות וכן מיתוג המיועד במיוחד עבור העובדים. זוהי דוגמה גם לחברה הפועלת באופן תדיר עם גופים עסקיים, ושיכולתה למתג את המתנות היא איננה רק צ'ופר כי אם צורך מובהק.

ניתן לייצר ברכה אחידה בין על העובדים, ורק לשנות את השם. חברת המתנות בה תבחרו כבר תערוך את כל השינויים הנדרשים על-בסיס רשימה מסודרת.

שליחת מתנה עד הבית

מומלץ לחפש אחר מתנות אותן ניתן לשלוח ישירות עד לבית הלקוח/ה.

שוק מארזי המתנות הוא דוגמה מצוינת לכך, כאשר ניתן לשלוח את המתנה לכתובתם המדויקת של העובדים והעובדות, וזכרו – כל זאת תוך צירופה של ברכה בעלת נימה אישית.

בעת שאתם שולחים את המתנה לבית העובדים, אתם שומרים על מרכיב ההפתעה, אשר בהחלט יכול לחזק את הקשר עם העובדים, לרגש ולתת את ההבנה כי יש מי שרואה את עבודתם ומעריך את תרומתם לארגון.

בין המתנות אותן ניתן לשלוח לבית העובדים, אפשר לציין מארזי מתנות, זרי פרחים ובלונים. ומי אמר שאי אפשר לשלב בין כולם!

מתנה כללית שכולם יכולים לאהוב

בחיפושכם אחר מתנה לעובדים לפסח, הרי שמומלץ לבחור בכזאת שתתאים לכל העובדים והעובדות.

אינכם יכולים למצוא בכל עת את הזמן להשקיע בחיפושים אחר מתנות שיתאימו לעובדים מסוג אחד ומתנות שיתאימו לעובדים מסוג אחר. גם כאן, שוק מארזי המתנה הכולל מיני פריטים שונים המשתלבים יחדיו, יכול בהחלט לספק לכם מענה כולל ומתאים.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות