n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מורה טוב, מורה לחיים

חולון: מורה טוב, מורה לחיים

המורה הנערץ לחצוצרה, החל השבוע ללמד בתכנית המצטיינים של בתי הספר המנגנים בקונסרבטוריון שטיינברג, בניהולו של תלמידו לשעבר.

עומר גבאי ונתן בידרמן היום צילום רשת קהילה ופנאי
עומר גבאי ונתן בידרמן

נתן בירמן, חצוצרן ומורה למוסיקה תושב העיר חולון, עלה לארץ בשנת 1990 ומאז מופיע עם התזמורות המובילות בארץ, החל השבוע ללמד בקונסרבטוריון שטיינברג, במסגרת תכנית המצטיינים של פרויקט "בתי הספר המנגנים".

עומר גבאי מנהל קונסרבטוריון שטיינברג: "נתן בירמן היה המורה שלי לחצוצרה לפני כמעט 20 שנה בקונסרבטוריון עפולה כאשר ניגן בתזמורת הסימפונית בחיפה, הוא נחשב לאחד מהמורים הוותיקים והטובים ביותר, הוא הגיש אותי לרסיטל בגרות, בזכותו התקבלתי לתזמורת הלאומית וכמובן לתזמורת צה"ל."

קונסרבטוריון שטיינברג, הפועל במסגרת רשת קהילה ופנאי ועיריית חולון, מפעיל בחולון את פרויקט "בתי ספר מנגנים" של משרד החינוך, במסגרתו לומדים 400 תלמידים בעיר מוסיקה עם מורי הקונסרבטוריון.

החודש נפתחה תכנית המצטיינים של הפרויקט, המאתרת תלמידים מוכשרים ומזמינה אותם, כבר במהלך השנה, להירשם לקונסרבטוריון וללמוד עם טובי המורים באופן מקצועי ואישי ובמחיר מסובסד.

בעקבות העלייה הגדולה במספר המשתתפים בקונסרבטוריון ופתיחת התכנית, עלה הצורך במורים נוספים, לעומר לא היה ספק מי המורה שהוא רוצה לצרף, הוא פנה לנתן, שהתרגש מאוד לקבל את ההצעה מתלמידו ללמד בחולון עירו.

עומר גבאי: "לא אשכח בפגישתנו האחרונה, כשהייתי בסוף כיתה י"ב, נתן אמר לי שהוא בטוח שעוד ניפגש, והנה היום הזה קרה. לאחר 20 שנה, המורה הנערץ שגידל דורות של נגני חצוצרה מובילים הגיע ללמד אצל התלמיד בקונסרבטוריון שטיינברג. זו סגירת מעגל מרגשת מאוד עבור שנינו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות