דף הבית / כללי / יצחק חגג וחוגג מתעניין

יצחק חגג וחוגג מתעניין

ביום שישי האחרון, אירחה הקבוצה את הפועל עכו לקרב על שש נקודות וניצחה במשחק מצוין 3:1. בעקבות הניצחון, עלתה אל המקום ה-10, השוותה את מספר הנקודות שלה (30) לזה של עכו וניצלה את ההפסד של הפועל פתח תקווה כדי להתרחק מהקו האדום. כבר בדקה השלישית, שיתוף פעולה נפלא של גיא יצחק ואיתמר שבירו, הניב את השער הראשון במשחק שכבש האחרון. עד לסיום המחצית הראשונה העניינים נרגעו והתוצאה נשמרה. בדקה ה-72, הגיע תורו של מבשל השער הראשון ומלך שערי הליגה הלאומית, לכבוש אחד משלו. כדור חופשי מדויק הגיע אל ראשו של יצחק והוא נגח פנימה בשביל להכפיל את התוצאה. שלוש דקות חלפו, גיל יצחק הוכשל בתוך רחבת עכו וניגש בעצמו לבעוט את בעיטת העונשין שהעלתה את הפועל ראשון לציון ל- 3:0. בדקה ה-80, הצליחה עכו לכבוש שער ניחומים שלא עזר לה יותר מידי ולא הפריע לחניכיו של רון מרקוס לחגוג ניצחון גדול.

בשורה טובה נוספת הגיעה כמה ימים אחר כך כשהקשר הארגנטינאי של הקבוצה- פדרו גלבאן, קיבל סוף סוף את אישור העבודה שלו ויוכל לשחק במדי ראשון לציון. כזכור, גלבאן היה מועמד לגירוש יחד עם בני משפחתו, ובצעד יוצא דופן, החליט הבעלים אייל ברקוביץ, להחתים את השחקן בקבוצה בשביל שלא יגורש. אם לא יהיו הפתעות לא נעימות, גלבאן צפוי לערוך את הבכורה שלו כבר ביום שישי הקרוב במשחק מול הפועל כפר סבא.

עוד חדשות הגיעו בתחילת השבוע מכיוון לא צפוי, כשעודד חוגג, אחיו של בעלי בית"ר ירושלים, הודיע שהוא מתעניין ברכישת הקבוצה. אם המהלך יתממש, תהפוך ראשון לציון לקבוצת בת של בית"ר מליגת העל, מה שיקנה לה יתרון בהחתמת שחקנים שבית"ר תרצה להשאיל או לשחרר. אייל ברקוביץ, עשוי לעבור בקיץ למכבי חיפה ולהיפרד מכובעו כבעלים של ראשון לציון, מה שיגרום למהלך לצאת לפועל. בין הפועל ראשון לציון ובית"ר ירושלים, מתקיימים קשרים טובים כבר שנים ארוכות שאיפשרו את הבאתם לקבוצה של שחקנים רבים וביניהם: יעקב בריהון, אורי מגבו, עומר אצילי ועוד.

שני שערים ובישול, יצחק- צילום נזיה סולטן
התכבד בראשון, שבירו- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות