n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: תלמודי התורה פתחו את שנת הלימודים החדשה

ראשון לציון: תלמודי התורה פתחו את שנת הלימודים החדשה

בצל איומי השביתה בחינוך הכללי - ח"כ אורי מקלב פתח שנת הלימודים בתלמודי התורה של החינוך העצמאי בראשון לציון

אורי מקלב מקבל את התלמידים החדשים בער הכניסה בתת בראשון לציון צילום פרטי
ח"כ הרב אורי מקלב מקבל את התלמידים- צילום: דוברות

בצל איומי המורים בבתי הספר הכללים לשביתה כללית עם פתיחת שנת הלימודים, יצא ח"כ הרב אורי מקלב לתלמודי התורה ומוסדות החינוך של החינוך העצמאי בראשון לציון שפתחו את שנת הלימודים החדשה.

ח"כ הרב אורי מקלב הגיע לבית הספר חפץ חיים המחודש בעיר ראשון לציון שם מתקיימים בימים אלו ימי הערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים בהשתתפות חלק מתלמדי בית הספר. הרב מקלב התרשם מהגעת התלמידים לימי הערכות יחד עם מורי ומחנכי התלמוד תורה למרות שימי החופשה טרם הסתיימו. הרב מקלב סייר יחד עם נציג דגל התורה בעיר הרב שרגא אלפר בין כיתות הלימוד והתרשם מידיעתם לצד יראת השמים הנסוכה על פניהם. 'אנחנו מגיעים מבחוץ, עולם של חולין ממש וכאן מדברים על שופר, על ימי אלול וראש השנה, זה מרגש' אמר הרב מקלב והסביר כי החינוך הטהור של שרה אמנו היה הבסיס שהביא לעקדת יצחק.

אורי מקלב- ימי הערכות בתת בראשון לציון צילום פרטי

הנהלת בית הספר המורחבת הציגה בפני הרב מקלב וחברי הפמליה את התרחבות בית הספר כאשר בשנה האחרונה חנכו מבנה חדש ומשופץ לטובת בית הספר. הרב מקלב נפגש עם הורי התלמידים הבאים מהאזור כולו והמושבים שבסביבה בכדי להביא לילדיהם חינוך יהודי שורשי ואמיתי ללא פשרות. 'אתם לא מגיעים לכאן רק בגלל הרמה הלימודים אלא בשביל תכני הלימודים הייחודיים שלא נמצאים במקומות אחרים, תכנים יהודיים ומסירות צוותי הוראה' אמר הרב מקלב להורים.

אורי מקלב עם ראשי הקהילה בראשלצ צילום פרטי

מיד לאחר תום הביקור בבית הספר המשיך הרב מקלב וצוותו לסיור מקיף בעיר כשהוא מלווה בנציגי דגל התורה בעיר. הרב מקלב נועד עם אנשי הקהילה החרדית בעיר ורבני העיר ושמע מהם את הצרכים הקיימים. ראשי הקהילה החרדית סקרו בפני חברי המשלחת הנכבדה את הנעשה בימי 'בין הזמנים' והיקפי הלימוד הגדלים בישיבות בין הזמנים בעיר עם התרחבות הקהילה החרדית בעיר.

אורי מקלב בבית רב הקהילה החרדית הגרמ נחשוני שלטא צילום פרטי

הרב מקלב חתם את ביקרו בביתו של רב הקהילה החרדית בעיר הגאון הרב משה נחשוני שליט"א שם עמדו במשך שעה ארוכה על צרכי הדת והלכה בעיר. הרב מקלב שמע אודות התפתחותה של הקהילה התורנית בעיר והיותה אבן שואבת לרבים מהסביבה כולה והאתגרים בהם הקהילה מצויה עם התרחבותה בשנים האחרונות ולצד פתרונות מידיים לצרכי הציבור במקום.

אורי מקלב -ימי הערכות בתת ראשון לציון 2 צילום פרטי

צילומים: דוברות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות