דף הבית / כללי / חוזרים לעניינים

חוזרים לעניינים

ביום ראשון, תארח מכבי ראשון לציון את הקבוצה הלוהטת של הליגה- הפועל חולון, הנמצאת במקום השני בטבלה. הכתומים ינסו לגמול לסגולים צהובים, שבסיבוב הראשון הנחילו להם את התבוסה הגדולה ביותר העונה- 104:74, כשהם ינסו לנצל את העובדה שחולון עברה שבוע מתיש שכלל שני משחקי גביע (עלתה לגמר שהתקיים בחמישי), במטרה להשאיר את הניצחון אצלה. לפני הפגרה, הפסידה הקבוצה בחוץ למכבי תל אביב, והיא ממוקמת נכון לעכשיו במקום השמיני בטבלה.
רום קורנליוס, שוחרר מהקבוצה ויירד לליגה הלאומית לקבוצת קריית מוצקין. קורנליוס בן ה- 26, שותף העונה ב- 11 משחקים בהם קלע 8 נקודות ב 34 דקות משחק במצטבר, ואין ספק שיהיה הרבה יותר מועיל בקבוצה מהליגה השנייה, שם גם יתמודד מול אחיו אור, המשחק בקריית גת.
במסגרת המיזם "כדורסל למען הקהילה", הגיעה הקבוצה בסוף השבוע האחרון, אל בית הספר "אורט" ביישוב אורנית, וקיימה בין היתר, משחק מול נבחרת בית הספר. תלמידי בית הספר אומנם הפתיעו והוליכו במחצית, אך "שואו טיים" של שחקני ראשון בראשות ניב סולומון ומרפי הולוואי, נתנו את הניצחון בסופו של דבר לשחקנים המנוסים יותר על המגרש.
קפטן הקבוצה- ניצן חנוכי: "תמיד כיף מחדש לראות איך הילדים שמחים ומתלהבים לראות אותנו. זה משמח אותנו ומרגש בכל פעם מחדש גם אחרי כל כך הרבה שנים, אנחנו גאים להיות חלק מהביקורים האלו".
דרו קרופורד: "זאת שבירת שיגרה נהדרת עבורנו. לרובנו יש ילדים שאוהבים לראות ולשחק כדורסל, ככה שאנחנו מבינים את החשיבות הגדולה של ביקור כזה. נהנינו מאוד להגיע לכאן היום ולשחק עם הילדים, שגילו רמה גבוהה ולא ויתרו לנו".
שלומי לנגר, ראש המועצה המקומית אורנית: "הייתה פה חגיגת ספורט, אנחנו מאוד מתרגשים לארח פה את מכבי ראשל"צ. הילדים שלנו נתנו פייט יפה מאוד במשחק למרות הבדלי הגובה והתנהלו נהדר. הערך הספורטיבי והחגיגה הזו שהייתה פה בתיכון שלנו זה דבר שמרגש לראות. ספורט זה חלק מה-DNA שלנו באורנית".

 

שוחרר- קורנליוס. צילום מנהלת הליגה

 

תמונה משותפת למזכרת- צילום אודי ציטיאט מנהלת הליגה

 

הכתומים מול ילדי אורנית- צילום אודי ציטיאט מנהלת הליגה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות