n
דף הבית / בת ים / "שיירקב בכלא עד יומו האחרון"

"שיירקב בכלא עד יומו האחרון"

הדוברת בכותרת היא דנה וולקוב, בתו של יורי ז"ל שאתמול (ראשון) בזמן שנקבר, הרוצח שלו עדי מזרחי, הודה במעשה

יורי וולקוב צילום דף הפייסבוק של בית החולים איכילוב
יורי וולקוב ז"ל. צילום: דף הפייסבוק של בית החולים איכילוב

עצוב מאוד היה אתמול (ראשון) בבית העלמין בחולון בזמן שמאות ליוו למנוחות את יורי וולקוב ז"ל, שנרצח במעבר החציה בחולון ביום רביעי שעבר. בין מאות המלווים היה גם השר העתידי לביטחון לאומי- איתמר בן גביר, מנהל בית החולים איכילוב שם עבד וולקוב- רוני גמזו, ראש עיריית בת ים- צביקה ברוט ומ"מ ראש עיריית חולון- זוהר נוימרק

בינתיים בחדר החקירות, יצאה ההודעה כי עדי מזרחי, החשוד המרכזי ברצח וולקוב- הודה במעשה. מזרחי גם התנצל לראשונה בפני משפחת וולקוב ואמר שהוא יצטער על המעשה כל חייו. 

מזרחי סיפר בחקירתו כי ראה את לנה וולקוב מצלמת אותו בנייד ולמעשה חשש שהיא צילמה את השיפצורים הלא חוקיים שהוא הוסיף לאופנוע שלו. הוא צעק לה שתמחוק מה שצילמה, אז הגיע יורי, הוא נתן לו את המכה ונמלט מהמקום. מזרחי הספיק גם לשבש ראיות ולמעשה כלי הרצח עדיין לא נמצא. בנוסף, הוא מסרב בשלב זה לערוך שיחזור עם השוטרים.

בתו של וולקוב- דריה, הגיבה ואמרה שהיא שמחה שמזרחי הודה ברצח והמשפחה מצפה ומקווה שהוא ייכנס לכלא עד שארית חייו ויירקב שם. בנוסף פנתה דריה אל איתמר בן גביר וביקשה ממנו להפוך את התיק הזה לתיק דגל במדינת ישראל.

המשפחה יושבת שבעה ברחוב העמק 7 בבת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות