n
דף הבית / צרכנות / כיצד חוגגים את חג הפורים בצל נגיף הקורונה?

כיצד חוגגים את חג הפורים בצל נגיף הקורונה?

הקורונה שיבשה את חיינו לבלי הכר, ומה שהיינו עושים עד לפני שנה נראה כעת כמשהו שהוא דמיוני לגמרי. אך חג פורים הוא החג הכי שמח בלוח השנה העברי, ואתם לא יכולים לוותר עליו אפילו בצל הקורונה

משלוח מנות
צילום: freepik

אומנם אי אפשר לוותר על חג הפורים, אך ראשית נדגיש כי חובה לשמור על הנחיות משרד הבריאות, וזה לא משנה עם מי אתם מעוניינים לחגוג את החג. במאמר הבא אנו נסביר לכם כיצד תוכלו לחגוג את חג הפורים בצל נגיף הקורונה, מבלי שתצטרכו להתפשר על אף פרט.

 

לשלוח משלוחי מנות מעוצבים לחברים ובני משפחה

אחד מהמנהגים החשובים ביותר בחג הפורים הוא כמובן שליחת משלוחי מנות בין אנשים קרובים. אומנם בצל נגיף הקורונה, אינכם יכולים לראות את כל האנשים פנים מול פנים – אך זה לא אומר שתצטרכו לוותר. דווקא השנה חובה לשלוח משלוחי מנות בין אנשים קרובים, ולעלות חיוך על פניהם של כל האנשים החשובים לכם. בין אם מדובר על מגשי פירות או על כל אפשרות אחרת שעולה לכם לאש. פתאום תוכלו לראות כי דווקא עם הקורונה, הרבה יותר פשוט לשלוח משלוחי מנות בין אנשים.

 

לשלב מסכה כחלק מתחפושת פורים

הילדים רוצים להתחפש? אנו בהחלט יכולים להבין אותם, הרי התחפושת היא עבור הילדים גולת הכותרת של החג. אז לצד שליחת משלוחי פירות מיוחדים בין אנשים, חובה להקפיד על עטית מסכה. בכדי שהילדים ירגישו כי מדובר על עניין שהוא חובה, מוטב כי תשלבו את המסכה כחלק מהתחפושת. כיום ניתן למצוא מסכות בכל מיני עיצובים, כך שזוהי לא תהיה בעיה להתאים את המסכה לתחפושת עצמה. כך תשמרו על בריאות ילדכם, ובו בזמן תשמרו על הבריאות של כולם.

 

תחרות תחפושות דרך הזום

הזום הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו בתקופה הנוכחית, וככל הנראה הוא עומד להישאר רלוונטי לאורך זמן. אומנם משלוחי מנות מעוצבים לא ניתן לשלוח דרך הזום, אך תחרות תחפושות כן ניתן לערוך דרכו. כדי שתוכלו לעודד את הילדים להתחפש, ניתן יהיה לערוך תחרות תחפושות מקוונת. ההנאה של הילדים תהיה כמעט אותה ההנאה, ואתם תוכלו לדעת כי לא וויתרתם על אווירת החג. כמו שאמרנו חג פורים אמור להיות החג הכי שמח בשנה.

 

אפשר לחגוג פורים למרות הקורונה

אחרי שקראתם את המאמר הבא ככל הנראה לא נשארו לכם סימני שאלה. למרות הקורונה, ניתן יהיה לחגוג את חג פורים בדיוק כמו שאנו חוגגים אותו בכל שנה. אומנם משלוחי פירות כמשלוחי מנות אפשר יהיה לשלוח מרחוק, אך אווירת החג תהיה פחות או יותר כפי שהיא הייתה. אנו רק יכולים לקוות כי בשנה הבאה נוכל לחגוג את פורים כמו שאנו רגילים, מבלי שנצטרך להיות מרוחקים. כדי שזה יקרה השנה יש לנו חובה לשמור על ההנחיות!

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות