n
דף הבית / בריאות / המקום המושלם לנשים בהריון : "עטופה באהבה"

המקום המושלם לנשים בהריון : "עטופה באהבה"

בעטופה באהבה תקבלי מעטפת רחבה של טיפולים אלטרנטיבים : שיאצו, דיקור, עיסוי לכל גווניו, רפלקסולוגיה, וואטסו ובנוסף מתאים לנשים בהריון המעוניינות במעקב זקיקים וUS מעקב הריוני.

WhatsApp Image 2022-08-22 at 14.02.20
צילום: עטופה באהבה

אתן עובדות, מטפלות במשפחה ומשקיעות בבית, נותנות את כל כולכן. מגיע גם לכן לעצור לרגע את מרוץ החיים ולהגיע ל"עטופה באהבה" שנמצא בנס ציונה. מדובר במרכז בריאות לנשים עם דגש על הריוניות,הנותן מעטפת רחבה של טיפולים אלטרנטיבים : שיאצו, דיקור, עיסוי לכל גווניו, רפלקסולוגיה, וואטסו ובנוסף  מעקב זקיקים וUS מעקב הריוני.

עם הכניסה למקום מרגישים בכל חמשת החושים שהגענו לממלכת הנשים, המקום מעוצב להפליא עם דגש עד הפרטים הקטנים, השקט והשלווה מורגשים בשניות ועוד לא דיברנו על הטיפולים ואנשי המקצוע שנמצאים במקום.

מכיוון שהמקום הוא לנשים בלבד, כל אישה שמגיעה למקום מרגישה את השחרור, מגוון הטיפולים הוא לנשים הריוניות ולנשים שמחפשות מקום איכותי עם טיפול מקצועי ביותר שניתן למצוא כיום, למי שלא התנסתה עד כה בוואטסו מים זה הזמן להזמין מקום ולהרגיש כאילו נולדה ממש עכשיו, הטיפול נעשה בבריכה שבמתחם הספא, בטמפרטורת מים נעימה ולא קרה, עם מוזיקה שקטה וציפה של הגוף ע"י מצופים ברגלים שגורמים לגוף להיות במצב שכיבה, כאשר המטפלת תומכת בפלג הגוף העליון ופועלת עם לחיצות ומתיחות עדינות מעולם השיאצו והרפואה הסינית, במהלך הטיפול במים אין צורך לעשות דבר רק להתנתק ולהתמסר והחוויה היא של לידה מחדש, בנוסף  תוכלו להנות מטיפולים אלטרנטיביים, שיאצו, עיסוי, דיקור נטורופתיה, פוט מסאג, עיסוי רקמות, פדיקור מניקור, הידותרפיה, פרחי באך והדובדבן שקיים בספא זה האפשרות לעשות אולטרסאונד us ומעקב זקיקים.
יחד עם זאת יש שירות  גניקולוגית, דולה, שאוור בייבי והכול במחירים נוחים לכל אישה.

מי שהגתה את הרעיון והקימה את"עטופה באהבה" היא אתי בן סימון אלפסי תושבת העיר נס ציונה שעוסקת מעל 30 שנה בתחום הרפואה,  אתי בוגרת מנהל מערכות מידע ומנהל עסקים, כיום מנהלת צוות אולטרסאונד לפריון בבית החולים אסותא חלמה על בית אחד לנשים ובפרט לנשים בהריון ובעיות פוריות שיכלול מגוון טיפולים ובדיקות במקום אחד וכך הגיעה למקום הקסום ששוכן בנס ציונה.

"המקום קם לתת מענה רגשי ופיזי לנשים הרות תחת קורת גג אחת, וגם לנשים שרוצות לחוות טיפול/ עיסוי מקצועי" מסבירה אתי "למטפלות ניסיון של למעלה מעשור כל אחת בתחומה, הרעיון הוא  שנשים שמחליטות על הריון ועד הלידה יוכלו להנות מטיפולי ספא וגם לעשות בדיקת אולטרסאונד במקום אחד, בעיני זו בשורה נהדרת לחוות את ההריון בדרך כזו בלי חשש מאנשי מקצוע שלעתים לא מתמחים בנשים בהריון, להגיע לבד או עם חברה ולהחליט להשקיע בנו" היא מסכמת.

WhatsApp Image 2022-08-22 at 14.03.20
צילום: עטופה באהבה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות