n
דף הבית / כללי / המדף של בתי: באתי, ראיתי, המלצתי

המדף של בתי: באתי, ראיתי, המלצתי

מה חדש על המדף? רטבים מושלמים שיקפיצו לכם כל ארוחה, שוקולדים, חטיפים ועוד המון דברים טובים

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39
בתי לוין: צילום אבי קקון

שקדיה משיקה את "סדרת השוק "  ומשדרגת לכם את הארוחה והכריך עם סדרת ממרחים, מטבלים וסלטים חדשה, טעימה ומיוחדת.

הסדרה  מציעה 12 סוגיצנצנות בטעמים שונים :

ממרח זיתים , חצילים קלויים ופלפל אדום , פלפלים קלויים חריף עגבניות מיובשות בתוספת זיתים ירוקים , סלט בורגול , סלט זיתים ירוקים עם עגבניות מיובשות , רוטב על בסיס עגבניות לשקשוקה , שעועית לבנה מתובלת עם פלפל אדום ,אריסה ממרח פלפלים חריפים , גרגרי חומוס עם טחינה , ממרח ארטישוק בתוספת פלפלים.

את הסדרה ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

image001 (3)
צילום: יח"צ

 

פררו מרחיבה את קטגוריית העוגיות בישראל ומשיקה את המוצר החדש: קינדר טרונקי

קינדר, המותג המוביל בעולם השוקולד מקבוצת פררו, מרחיב את מגוון המוצרים בישראל בקטגוריית העוגיות ומשיק לראשונה את קינדר טרונקי – מעטפת וופל קקאו במילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט. המוצר החדש יוצע לצרכן ברשתות השיווק במדפי העוגיות החל מחודש יולי 2023 במארזים של חמש יחידות.

קינדר טרונקי – 5 יחידות – צילום פררו
צילום פררו

 

חוזרים לבית הספר ומשדרגים את חווית הפסקת האוכל. סיימתם לאכול? בואו נשחק!
ניקול בשת"פ ייחודי עם המותג YOLO משיקים סדרת מוצרי נייר מעוצבים לסנדביצ'ים שהופכים למשחק מגניב בסיום השימוש

לקראת החזרה לבית הספר משיק ניקול שקיות סנדביצ'ון מנייר עם איורי משחקים כגון סודוקו, איקס עיגול ועוד ונייר עיטוף לסנדביץ' שהופך למטוס נייר בסיום השימוש, שני המוצרים עוצבו ע"י המותג YOLO תחת הקונספט "סיימתם לאכול? בואו נשחק!", במהדורה מיוחדת לקראת החזרה לבית הספר.

שקיות סנדביץ' מנייר:

השקיות של ניקול בעיצוב YOLO איכותיות ועמידות בפני שומנים ולחות, ארוכות במיוחד בגודלXL בהתאמה גם לכריכים גדולים, מעוטרות בציורי סודוקו, איקס עיגול ומשחקים נוספים. השקיות מגיעות עם 50 מדבקות מעוצבות במתנה לסגירה נוחה.

נייר עטיפה לסנדביץ'

נייר העטיפה לסנדביץ' של ניקול בעיצוב YOLO מגיע עם סכין לחיתוך באורך לפי הצורך, איכותי ועמיד בפני שומנים ולחות ואינו נדבק למזון. בנוסף, הנייר מגיע עם סימני קיפול המאפשרים להפוך אותו למטוס נייר בתום השימוש. מתאים לכ-70 כריכים.

ניקול שתפ YOLO חזרה לבית הספר צילום יחצ ניקול מאושר לשימוש
צילום יח"צ ניקול

 

חברת "אחוה" משיקה מארז חטיפי חלוה חדש בטעם וניל
מארז חטיפי חלוה בטעם וניל מצטרף לסדרת חטיפי החלוה של אחוה הכוללת מארז חטיפי חלוה בטעמים – וניל, פיסטוק וקקאו – ולמארז חטיפי חלוה בטעם וניל ללא סוכר • החטיפים כוללים 50% שומשום הנטחן לטחינה גולמית ויימכרו באריזה מהודרת של 12 יחידות
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארז חטיפי חלוה חדש המצטרף לסדרת חטיפי החלוה המצליחה של החברה: חטיפי חלוה 50% שומשום בטעם וניל. מארז חטיפי החלוה החדש כולל 12 חטיפי חלוה אישיים, במשקל של 25 גרם לחטיף, סה"כ 300 גרם המארז. החטיפים עשויים מ-50% שומשום, הנטחן לטחינה גולמית, והם מכילים כמות גבוהה של חלבון, 13 גרם חלבון ל- 100 גרם. החטיפים משווקים במארז חדש ומהודר ומצטרפים למארז חטיפי החלוה בטעמים של אחוה ולמארז חטיפי החלוה ללא סוכר, הנחשבים לחטיפי החלוה הנמכרים בישראל.

מארז חטיפי חלוה בטעם וניל חברת אחוה צילום יעל האן
מארז חטיפי חלוה בטעם וניל חברת אחוה צילום יעל האן

 

תלמה שמחה להציג: קוקומן בטעם שוקו-תות! המהדורה המפתיעה של הקיץ

מי מאיתנו לא גדל על "קוקומן"? סדרת דגנים פריכים במגוון צורות וטעמים, לפתוח איתם את הבוקר בכיף. 

לכבוד החופש הגדול, כשהמקרר עובד שעות נוספות הודות לילדים שנמצאים הרבה יותר בבית ומחפשים נשנוש טעים, מצטרף טעם חדש- שוקו תות

המהדורה המיוחדת תוצע בחודשים הקרובים בלבד, אז מהרו לטעום ולהנות.

קוקומן שוקו תות תלמה קרדיט סטודיו 0304
קרדיט סטודיו 0304

 

"מעדני יחיעם" מרחיבה את סדרת הפרמיום שלה בשלושה מוצרים חדשים: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף
נתח שלם של חזה הודו מעושן, נתחי צלעות בקר מעושנים וצלויים "על האש" וכתף בקר צלוי, המיוצרים בתנאי בוטיק במפעל הגלילי של יחיעם • הנקניקים בעלי טעמים ומרקמים ייחודיים, ללא גלוטן, כוללים אחוז גבוה של חלבון ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי ובמעדניות
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרמיום ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה 3 מעדני בשר חדשים: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף. המוצרים משובחים ואיכותיים ביותר, בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי. הנקניקים מצטרפים לסדרת נקניקי הפרמיום המצליחה של מעדני יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם: סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי , סלמי הרץ, קורנדביף, פרושוטו עגל ועוד.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

פסטרמה מהמעשנה צלעות אסאדו ורוסטביף של מעדני יחיעם צילום Sell360pro
יחיעם צילום

 

השוק של פרנצ'סקה: ממטבח ביתה הקטן בגילת, אחרי המון ניסוי וטעיה, עם מתכונים סודיים, רקחה אפרת מונסטירסקי, מיני רטבים, ממרחים, ותערובות תיבול ומכרה אותם בירידי אוכל, שמיד הפכו להצלחה, והיום מותג השוק של פרנצ'סקה גדל, לליין שלם של מוצרים שמשדרגים כל תבשיל והופכים כל ארוחה לחגיגה.  

ליין מוצרי השוק של פרנצ'סקה, כולל: ממרחים על בסיס שמן זית, וללא סוכר, תערובות תיבול יבשות (ראבים), מרינדות וגלייזים, ריבות, ומלחים מעושנים ומתובלים. המוצרים מיוצרים במפעל נאני בבאר שבע בייצור לא המוני, על מנת להמשיך ולשמור על איכות המוצר שיצא ממטבחה הביתי. כל המתכונים פותחו על ידה, תוך התחשבות בחומרי גלם איכותיים וטריים, מתוצרת חקלאית מקומית ועונתית, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים, ותמציות. המוצרים מפוסטרים כדי לשמור על עמידות מוצר מדף. והם כשרים פרווה בהשגחת הרבנות באר שבע, ומתאימים לטבעוניים, צמחוניים, ולתזונה קטוגנית ופליאו.

סדרת המוצרים השוק של פרנצ'סקה כוללת עשרים מוצרים מגוונים שישדרגו כל תבשיל, ויאפשרו גם למי שלא בקיא בבישול להתקין ארוחה מהירה וטעימה.

 

נערת הוואי גלייז מליין הגלייזים של השוק של פרנצ'סקה צילום גליה אבירם
צילום גליה אבירם

 

 ריזאלטס STOP לטיפול בכיני ראש בכמות כפולה, לכל המשפחה
בשורה טובה להורים ולילדים ופחות לכינים- מתחילים את הקיץ עם ראש נקי בלי כינים
הן מציקות, הן מגרדות, הן הסיוט של כל הורה והופכות יותר ויותר עמידות: אין בית שלא חווה מכת כינים שמתרבות במהירות, ונוטות גם להדביק את שאר הילדים בסביבה ולעתים גם את ההורים.
בדיוק לשם כך הושק ריזאלטס STOP, התכשיר שעושה סטופ לכינים ולביצי הכינים וחיים קלים יותר לילדים ולהורים, בכמות כפולה של 200 מ"ל.
ריזאלטס STOP משמיד את הכינים ואת ביצי הכינים ולכן מספיק טיפול קצר אחד בלבד, בשונה מתכשירים רבים שאיתם יש לבצע טיפול חוזר לביצי כינים שבוקעות לאחר הטיפול הראשון.
המרכיב הפעיל בריזאלטס STOP הינו תמצית נים, תמצית טבעית המופקת מעץ הנים שעובדת בשיטת הצפת מערכת הנשימה של הכינים וביצי הכינים, שהכינים עדיין לא פיתחו אליה עמידות.

ריזאלטס סטופ 200
צילום יח"צ

 

"אפיכל" גאה להציג: סירופ חדש בטעם קרמל מלוח! המותג הוותיק והאהוב בהשקה חדשה וטעימה במיוחד

"אפיכל", הידוע בסירופים הקלאסיים והאהובים – סירופ בטעם מייפל וסירופ בטעם שוקולד, משיק סירופ חדש בטעם קרמל מלוח. טעם קרמל מלוח כבר מזמן הפך מטרנד לאחד הטעמים הבולטים והאהובים בישראל.

אפיכל רוטב קרמל מלוח קרדיט סטודיו 03034
קרדיט סטודיו 03034

 

 

כל מה שטוב באפונה עם בונוס תזונתי: סנפרוסט משיקה תרמילי אפונה מתוקה נשנוש בריא לאירוח או לבישול

סנפרוסט משיקה תרמילי אפונה מתוקה מוקפאים. תרמילי האפונה המתוקה נהדרים כחטיף טרי ובריא כפי שהם או בתוספת תיבול עדין. בנוסף, יכולים לשמש כתוספת מזינה וטעימה לתבשילים מוקפצים, סלטים קרים/חמים, כתוספת למנה עיקרית ועוד (הצעה למתכון בהמשך).  

תרמילי אפונה מתוקה מאופיינים במרקם פריך, טעם מתקתק ופולים עסיסיים הנמצאים בתוך תרמיל חלק ונעים למאכל. האפונה המתוקה בתרמיל היא פחמימה בעלת ערך קלורי נמוך יחסית (43 קלוריות ל-100 גרם) וכוללת גם עמילן, חלבון, סיבים, ויטמינים, מינרלים ורכיבים מזינים נוספים, כאשר התרמילים עצמם מעניקים תוספת בונוס של סיבים תזונתיים.

 

קרדיט יחצ (3)
קרדיט יחצ

 

בריזר, המרענן האלכוהולי הרשמי של הקיץ מצרף טעם חדש לרשימת הטעמים האהובים- בריזר בטעם אפרסק

ומחדש נראות לכל בקבוקי המותג

המותג בריזר משיק את בריזר אפרסק, טעם חדש לצד הטעמים המוכרים והאהובים של המותג: אבטיח, לימון, אננס, תפוח וליים.

 לצד השקת הטעם החדש, חברת בקרדי מרעננת את נראות בקבוקי המותג המרענן האלכוהולי הרשמי בנראות חדשה, עדכנית ובולט. בריזר הוא משקה אלכוהולי מוגז ומרענן בטעמי פירות בתוספת רום.

בריזר אפרסק צילום יחצ חול
בריזר אפרסק צילום יחצ חול

 

 

אורביט ריפרשרס תות לימון Orbit Refreshers Strawberry Lemon : סדרת 'אורביט ריפרשרס', ממשיכה להתרחב ומשיקה טעם ייחודי מתוק-חמצמץ 'אורביט ריפרשרס תות לימון', עם קריסטלים השומרים על רעננות ממושכת

המסטיק תות לימון משתייך לסדרת המסטיקים 'אורביט ריפרשרס', ((Orbit Refreshers המשדרגת את חוויית הלעיסה מ-Fresh ל-Refresh, כלומר מספקת רעננות המתחדשת במהלך כל הלעיסה ונשמרת לאורך זמן.

המסטיק החדש מעניק חוויה מרעננת המשלבת בין המוצר המוכר והאהוב בעל המרקם החדשני, לטעם ייחודי שנותן תחושה רעננה של פירותיות חמצמצה

אורביט ריפרשרס תות לימון מחיר מומלץ לצרכן צילום יחצ
צילום יחצ

 

 

 

 

 

 

לרגל השקת בייבי באזז מגבוני ציטרונלה באריזת GO-TO המותאמת לטיולים – חברת "כצט" מגישה מידע מועיל להתגוננות מפני היתושים

בעקבות ההשקה המוצלחת של טפטפים בייבי באזז אפטרג'ל המיועד להרגעת העור לאחר עקיצות יתושים, חברת "כצט" יוצאת עם אריזת TO GO חדשה למגבוני ציטרונלה מסדרת טפטפים בייבי באזז המתאימה לשימוש מגיל שלושה חודשים ומעלה. שמן הציטרונלה ידוע בסגולותיו הטבעיות ובריחו הייחודי המרחיק את הבאזזזז האופייני לחודשי הקיץ. 

המארז המוקטן מכיל 10 מגבוני ציטרונלה ארוזים בנפרד, קומפקטי ונוח לנשיאה קלה בתיק ולמריחה נוחה והגיינית של התכשיר בעזרת המגבון, גם בתנאי שטח.

 

 

חברת מוצרי המזון 'מקסיקו ישראל טרייד' משיקה מגוון מוצרי מזון מקסיקנים ברשתות השיווק של המותגים מהמובילים בעולם!

בין המותגים המובילים של החברה שישווקו ברשתות השיווק המובילות:

מותג הקרקרים SANISSIMO השייך לחברת BIMBO העולמית, מותג הסלסות CAREY , מותג הרטבים CHOLULA השייך לחברת McCormick העולמית.

המוצרים משווקים בימים אלו ברשתות השיווק מובילות -רמי לוי, ניצת הדובדבן , טבע קסטל ,ויקטורי, קרפור, AM:PM ועוד. בנוסף ניתן לרכוש את מגוון המוצרים באתר החברה.

המוצרים הנמצאים כרגע בשלבי ההחדרה:SALMAS קרקר טעים להפליא עשוי מקמח תירס, אפוי וללא גלוטן
CHOLULA- רוטב חריף מבית מקורמיק אשר מתחרה ישירות בטבסקו אם כי טעמו משובח יותר, עדין יותר ומוביל בעולם בכמות ובאיכות ו-CAREY – חברה מובילה בדרום אמריקה ובארה"ב בתחום הסלסות האוטנטיות והאיכותיות המשווקת מוצריה לכול רשתות הסופרמרקטים בארה"ב

קרקרים, סלסה ורוטב צ'ולולה- מקסיקו ישראל טרייד

 

 

בייבי באזז 2023
צילום: יח"צ

 

יצרנית המיצים הסחוטים "פרימור" מתרחבת בעולם המשקאות וחודרת לקטגוריית המשקאות הצלולים
"פרימור" משיקה סדרת משקאות צלולים בטעמי פירות בתוספת ויטמינים משקה בטעם תפוח עץ, משקה בטעם ענבים ומשקה בטעם אפרסק יהוו את סדרת המשקאות הצלולים של "פרימור", הנכנסת לראשונה לקטגוריה השוקקת, המשקאות בתוספת ויטמינים C ו-D, ללא חומרים משמרים, ישווקו בבקבוקי 1.5 ליטר

 

פרימור
צילום: רוני ברוקס

 

בשורה מ"גלידת שטראוס"!

LELO: סדרת גלידות חדשה בפיתוח ישראלי ייחודי, שגם נושאת את תו VEGAN FRIENDLY Vegan Friendly IL | Tel Aviv,הסדרה החדשה כוללת 3 פיינטים בטעמים ומרקמים מפנקים במיוחד ועם תוספות עשירות ומפתיעות

תחליפי החלב הפכו לאחת המגמות הצרכניות המובילות בשנים האחרונות, בישראל ובעולם. הסיבות לכך מגוונות: החל מרגישות ובריאות דרך שיקולים מצפוניים של טבעונות וצמחונות ועד העדפות של אורח חיים, השפעות על סביבה וקיימות וגם הצטרפות לטרנד הרווח בשיח ציבורי. תוכלו למצוא : וניל וקרמל מלוח – עם שוקולד ושברי שקדים מסוכרים, שוקו ופקאן – עם פקאנים מסוכרים ושברי עוגיות ווניל וחלווה – עם שוקולד ושברי פיסטוק קלוי.

סדרת LELO קרדיט צילום סטודיו 0304
קרדיט צילום סטודיו 0304

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

מהיום: דרכון ותעודת זהות מחדשים מהבית!

תפריט נגישות