n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הגביע אדום!

ראשון לציון: הגביע אדום!

קבוצת הנשים של הפועל ראשון לציון כדוריד, הניפה אמש (שני) את גביע המדינה בפעם השישית בתולדותיה, אחרי ניצחון ענק בגמר 27:26 על ארזים רמת גן, לאחר הארכה! ביום שישי, האדומות יכולות להניף גם את צלחת האליפות ולהשלים דאבל כשייפגשו את אותה היריבה למשחק השני בגמר הפלייאוף

הפועל ראשון לציון כדוריד נשים גביע צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
(רועי אסף)

זה היה גמר הגביע השלישי ברציפות של קבוצת הנשים הפועל ראשון לציון וכל מה שהיא רצתה זה להחזיר לעצמה את התואר אותו הניפה ב 2021 והפסידה בגמר 2022. היריבה הייתה לא אחרת מאשר ארזים רמת גן, שמתמודדת מול הפועל גם על אליפות המדינה שיכולה להיות אדומה ביום שישי הקרוב.

על הפרקט התפתח משחק ענק שהוכרע רק לאחר הארכה. המחצית הראשונה התאפיינה בהגנות חזקות ומשחק טוב של השוערות משני הצדדים. הפועל הצליחה לברוח ל- 7:5, אך רמת גן הגיבה במהירות עם 4:0 שהפך את התוצאה. למחצית ירדו הקבוצות בשוויון משקף 10:10.

במחצית השנייה רמת גן העבירה הילוך והצליחה לעלות ליתרון של שני שערים, אך 3 פנדלים מדויקים של שיר וקרט, החזירו את האדומות לעניינים. הדרמה הגיעה לשיא לקראת סיום המשחק כשארזים עלתה ליתרון 20:18. הפועל הצליחה לכבוש שניים רצופים ולאזן ל- 20:20 ודקה לסיום ארזים שוב עלתה ליתרון 21:20.

כשהיא בפיגור של שער והכדור לא בידיים שלה, היה נראה כי גם הגמר הזה הולך להסתיים בדמעות אך איבוד כדור של שחקניות רמת גן, הוביל מהצד השני להתקפה אדומה שהסתיימה בשער שוויון אותו כבשה יעל שוהם. בשניות האחרונות שוערת הפועל רוית שושן, הצילה לקבוצה את המשחק עם עצירה אחרונה והמשחק נכנס להארכה.

בדקות התוספת, שחקניות הפועל ראשון לציון נראו הרבה יותר טוב וכבשו את שלושת השערים הראשונים שהורידו את האוויר ליריבה. בחלק השני של ההארכה הצליחה רמת גן לצמצם ל- 27:26, שיר וקרט החמיצה פנדל ובהתקפה האחרונה רמת גן לא הצליחה לכבוש וניתן האות לחגיגות הגדולות על הפרקט בגן נחום!

כבשו להפועל ראשון לציון: שיר וקרט 15 (7 פנדלים), אושרי נחום-כהן 4, אנה לזינסקי, יעל שוהם ודיאנה צרביקובה 2 כל אחת, ניצן דונאי ונלי אמינוב 1 כל אחת.

כאמור, ביום שישי תפגשנה שוב שתי הקבוצות למשחק מספר 2 בגמר הפלייאוף כשהפועל מוליכה 1:0. ניצחון נוסף, יסיים את העונה עם דאבל חלומי לשחקניות של המאמן עידן אהרונוביץ.

בגמר הגברים, קבוצת מכבי ראשון לציון לא הצליחה לצאת מבור של 8 שערים במהלך המחצית השנייה, והגביע הלך בפעם השלישית ברציפות להפועל אשדוד. הצהובים כחולים ימשיכו להילחם בליגה וביום שישי ייצאו למשחק חוץ בחולון למשחק במסגרת המחזור האחרון של הבית העליון

הפועל ראשון לציון כדוריד נשים גביע 1 צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

צילומים: הדר ואן קולא- איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות