n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ההסתבכות של אסי ועדי בוזגלו: חשודים באיומים

ההסתבכות של אסי ועדי בוזגלו: חשודים באיומים

אסי ועדי בוזגלו תושבי ראשון לציון חזרו אתמול בתחילת השבוע מחופשה בחו"ל וכבר הוגשה עליהם תלונה במשטרה בשל איומים.
עדי בוזגלו לדיילת המכס: "כן תקראי זה איום, תבדקי אחרי שאת יוצאת מפה מה יקרה, טיפוס"

אסי בוזגלו
צילום: יח"צ

נראה שאסי בוזגלו ואשתו עדי הסתבכו היום, בעקבות ריב עם דיילת במכס, לאחר שלא נתנה להם להכניס תיק יוקרתי ללא תשלום מיסים. לעדי זה לא היה נראה והחלו חילופי משפטים שיפה להם השתיקה. במהלך המריבה אסי הזהיר את עדי שהאירוע מתועד, אך היא הטיחה בעובדת: "כן תקראי לזה איום,קופה". נגד הזוג הוגשה תלונה במשטרה בגין חשד לאיומים והפרת סדר ולא מן הנמנע שיזומנו לחקירה.

ערן סוויסה פרסם הבוקר את הסרטון המביך את הזוג בוזגלו והתגובות לא איחרו לבוא. בסרטון אומר אסי בוזגלו  "אני משלם, תביאי לי את התיק", ועדי זועמת על העובדת: "תגידי למה את מחפשת לעשות בלגן? אנשים חוזרים מטיסה, אנשים גמורים". אסי אמר כי מדובר בבושה וחרפה, ועדי הטיחה: "שחררי אל תכנסי לפינות שאת אחרי זה לא יודעת איך לצאת מהן, שחררי. תבדקי עם מי יש לך עסק. תקראי לזה איום".

 

אתם מאיימים עליי?", שאלה עובדת המכס ועדי השיבה: "כן תקראי זה איום, תבדקי אחרי שאת יוצאת מפה מה יקרה, טיפוס". לאחר מכן עדי אמרה לה כי היא "קופה, מחפשת", כשאסי מזהיר אותה שמישהו מצלם את האירוע. העובדת לא נשארה אדישה והפצירה בה: "לא הסתכלת על עצמך אם את קוראת לי קופה".

"לא את יפה", אמרה לה עדי בציניות, "את מהילדות בבית ספר שקיבלו כאפה. איזה מאוסה. מחפשת לעשות. יאללה גזגזי, אין לך עוד אנשים לעצור?"

כאמור תלונה הוגשה במשטרה בשל איומים

Screenshot_20240125_170930_Chrome

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. איכסססס איזה התנהגות מביישת… מי היא חושבת שהיא עדי ?! בושה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

בהלה בקניון ראשונים: צעירה צעקה שהיא דעא"ש

תפריט נגישות