n
דף הבית / כללי / בית החולים קפלן מציג: ״מרפאת החלומות״

בית החולים קפלן מציג: ״מרפאת החלומות״

מר יוסי דהן, יו"ר ובעלים של חברת אלדן, תרם 3 מיליון ש"ח להקמת מרפאת החלומות בבניין הילדים במרכז הרפואי קפלן: "שורשיי ממרוקו ופירותיי בישראל"

WhatsApp Image 2023-08-07 at 14.43.11

אתמול (ראשון) התקיים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית טקס הסרת הלוט של מרפאת החלומות בבניין הילדים לציון תרומתו של מר יוסי דהן, יו"ר ובעלים חברת אלדן, בסיוע עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן, לטובת הקמת המרפאה. הטקס המרגש התקיים במעמד מר דהן ובני משפחתו, ד"ר אבינועם פירוגובסקי-ראש אגף רפואה בחטיבת בתי חולים, הנהלת כללית, פרופ׳ טריף בדר-מנכ"ל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד, עמוס שביט-מנכ"ל עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן, חברי הנהלת המרכז הרפואי ואורחים נוספים.

התרומה הנדיבה של מר דהן תסייע בהקמת מרפאת ילדים חדשה בבניין חטיבת הילדים של המרכז הרפואי – מרפאה מתקדמת, ממוגנת ומצוידת, לטיפול במגוון מחלות ילדים, ביניהן מחלות פרקים, נוירולוגיה, סוכרת נעורים, אורתופדיה, אלרגיה, מרפאת פגים, אורולוגיה ועוד. המרפאה תשתרע על פני 1,200 מ"ר, ותהווה בשורה משמעותית עבור אלפי ילדים והוריהם בשנה.

יוסי דהן, יו"ר ובעלים של חברת אלדן: "אני נרגש מאוד לעמוד כאן היום. אני כעץ שתול אשר פריו נותן בעיתו. שורשי ממרוקו ופרותיי בישראל. יש מילה בעברית שהיא לדעתי המילה היחידה שאפשר לקרוא אותה משני הכיוונים: ונתנו. כשאתה נותן אתה גם מקבל, וכך אני מרגיש. אני שמח לחלק את המצווה הזו עם אלו שיזמו את הקמת המרפאה, ביניהם פרופ' טריף בדר ועמוס שביט".

ד"ר אבינועם פירוגובסקי, ראש אגף רפואה בחטיבת בתי חולים, כללית: "מערך הילדים במרכז הרפואי קפלן הינו מערך מצטיין, והתרומה הנדיבה של מר דהן תסייע בקידום ופיתוח שירותי הרפואה המצוינים הניתנים כבר היום במערך. הנדיבות של מר דהן ומשפחתו ראויה לכל הוקרה, ותסייע רבות לילדים המטופלים בקפלן. אני מלווה היום את התהליך של בניית מרפאת החלומות יחד עם פרופ' טריף והנהלת ביה"ח, וזו הזדמנות להודות גם להם וגם לעמותת הידידים של קפלן על המאמצים לגייס את המשאבים לקידום הרפואה בקפלן ובישראל".

פרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד: "מערך הילדים במרכז הרפואי קפלן נותן שירות לאוכלוסיה רחבה, ומגיעים אליו ילדים מכל רחבי הארץ בשל המקצועיות והיחס האנושי והמסור, ולא בכדי קראנו למרפאה מרפאת החלומות. היה לנו חלום לאגד בתוך בניין הילדים את כלל מרפאות הילדים, ותרומתו הנדיבה של מר דהן ומשפחתו מקדמת אותנו משמעותית״

עמוס שביט, מנכ"ל עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן: "אנו מחויבים לבית החולים, מחויבים לחדש ולשדרג, לשפץ ולאבזר, וזהו פרויקט אחד מיני רבים שמובילה העמותה לשדרוג ולשיפור השירותים הרפואיים הניתנים במרכז הרפואי קפלן״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות