דף הבית / אוכל / חדשות האוכל

חדשות האוכל

ארוחת חג בטנדורי, קעריות אסאי שמככבות בריבר, מטבח שף מרוקאי חדש ובשרים מובחרים בג׳סטון. חדשות האוכל

Tandoori Lands end וטנדורי הרצליה, של אשת הקולינריה רינה פושקרנה, חוגגות את חג הפסח באווירה הודית. פושקרנה בנתה תפריט חגיגי שכולל מנות ראשונות במרכז השולחן, נאן שום / נאן קמח מצה, בופה חופשי של מנות קארי, תבשילים ותוספות מהמטבח ההודי, קינוח לבחירה ושתייה חמה וקלה במחיר 290 ₪ לאדם ו-145 ₪ לילד (3-11). פרטים נוספים והזמנות: Tandoori הרצליה 09-954-6702 Tandoori Lands end 03-629-6185

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רשת rebar ממציאה מחדש את קטגוריית האסאי עם 2 מנות ספיישל של קעריות על בסיס תערובת אסאי, העשירות בנוגדי חמצון ועתיר בברזל וסיבים תזונתיים, מוגשות בקעריות שקופות צרות וגבוהות בשתי גרסאות, האחת על בסיס שכבות עם הריגורט הייחודי של הרשת והשניה טבעונית עם שכבות אסאי ופודינג צ'יה וניל. בתחתית כל bowl תוגש גרנולה קראנצ'ית, מעליה שכבות של אסאי, יוגורט או פודינג וחמאת בוטנים, שיעניקו חוויה מגוונת בכל ביס. עד סוף מרץ המנות החדשות יימכרו ב-27 ₪ במקום ב-32 ₪. ניתן להתעדכן בזמני הפעילות ובסוג הכשרות באפליקציה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ברגר קינג ישראל פיתחה שתי מנות חדשות, שיהיו זמינות בארץ בלבד ואותן היא משיקה בימים אלו. הרשת מרחיבה את ה-King wraps, סדרת הטורטיות הפופולארית שלה, עם מנת טורטייה קריספי, שתהיה זמינה בכל סניפי הרשת, שמגיעה עם שניצל עוף קריספי במיוחד, עגבנייה, חסה ומיונז בתוך טורטייה מקמח חיטה.אוהבי המנות המושחתות ישמחו לטעום את ה-Cheesy Whopper, מנה חדשה נוספת, שתהיה זמינה עד סוף חודש אפריל בלבד. הכריך העסיסי של הצ'יזי וופר מגיע עם קציצת הוופר הקלאסית של הרשת, שעשויה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, מעליה עגבנייה, בצל, חסה, רוטב ברביקיו, מיונז, מלפפון חמוץ ו-3 יחידות קראנצ'י סטיקס של מוצרלה נמסה. המנה אינה כשרה ותהיה זמינה לחודשיים ב-3 סניפים בלבד: שדרות רוקח ת"א, כיכר רבין ובהוד השרון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"PAPA JOHN'S",ממשיכה להתרחב ולפתוח סניפים חדשים בישראל, והפעם: פאפא ג'ונס זכרון יעקב – בלב המדרחוב ברח' המייסדים 58. לכבוד פתיחת הסניף ה-30 פאפא ג'ונס משיקה תפריט של 15 מנות ב-30 ₪ בלבד לחודש שלם. בין המנות בתפריט: פיצה אישית ותוספת, ספייסי רולז, הוט פאפאס, פפרוני רול, פפיוני שום פרמזן, שוקולד קראנץ רול, רולס בייגלה מלוח ועוד נלוות נוספות. בנוסף, לכבוד החגיגות לכל משלוח יצורף כרטיס גירוד עם מגוון הפתעות – ממנוי פיצה לשנה ועד פיצות מיוחדות, מנות נלוות וקינוחים מפנקים. המבצעים החל מה-1.4 ולמשך חודש

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שף גיא פרץ מציג את YYY: בוטיק סטריט פוד מרוקאי בשילוב מעדנייה מרוקאית. כל התפריט הוא פרי יצירתם המשותפת של השף גיא פרץ יחד עם אימו מימי פרץ, בשלנית מרוקאית שעוסקת בבישול מעל 30 שנה. המנות יהיו זמינות גם לאכילה במקום וגם במשלוחים.מה בתפריט? פרנה מיוחדת שנעשית בעבודת יד על לבנים במתכון אותנטי כמו של הברברים במרוקו, שלל תבשילים מרוקאים שנעשו בהמון אהבה ועברו מדור לדור: קציצות דג ים בפלפלים ועגבניות, לחי של עגל בקדירה מרוקאית, אסאדו בטאבון, קציצות בקר בעגבניות, אריסה מרוקאית ולימונים כבושים, משוויה מהטאבון ועוד שלל מטעמים מהמטבח המרוקאי.בסוף השבוע יצטרפו לתפריט גם תבשילים מרוקאים ואוכל מוכן אותנטי שאפשר להגיע ולקחת הביתה, שלל תבשילים בטעמים מרוקאים, קוסקוס, מרקים, מטוגנים ועוד שלל מטעמים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תפריט חדש בדגש על מנות ראשונות, סלטים וגם עיקריות במסעדת גסטון הכשרה באיירפורט סיטי. המסעדה מציעה חוויית בילוי בסגנון מסעדת סטייקים בניו יורק, עם מבחר רחב של נתחים מובחרים, נתחים משתנים, תפריט יין רחב ואווירה ניו יורקית קלאסית. לצד הבשרים, גסטון מציעים מגוון יינות משובחים מהארץ ומהעולם, קוקטיילים מיוחדים ותפריט אלכוהול רחב אשר יחד עם העיצוב ורמת השירות הגבוהה יוצרים חווית אירוח בלתי נשכחת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים אלה סניף במרכז סנטר 1 בירושלים.הסניף החדש יפתח השבוע בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪ והוא  משתרע על שטח של  250 מ"ר ויציע  200 מקומות ישיבה.הסניף כשר למהדרין,  ומציע  מגוון רחב של מנות ביסטרו  חלביות ועשירות, לצד קפה איכותי, ועד למנות שף מגוונות הכוללות מנות ראשונות,מנות ביניים, בראנץ, מנות עיקריות ואחרונות. כמו כן המקום כולל תפריט ערב עשיר לצד קוקטיילים, ויינות משובחים במחירים אטרקטיביים לצרכן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בטרמינל 3 בשדה התעופה בנתב"ג, תחת המותג MOSES.זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב"ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת "בורגרים" בשדה התעופה רמון.המסעדה  MOSES AIR, שתיפתח  השבוע בהשקעה הנאמדת בכ 4.5 מיליון ₪, משתרעת על פני שטח של כ- 200 מ"ר, עם 80 מקומות ישיבה, והיא תפעל לאורך כל שעות היממה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שריפה רכב שרוף צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (3)

שוב ארוע פלילי: רכב עלה באש בחניון בעיר

תפריט נגישות