n
דף הבית / צרכנות / קניתי מיטה חכמה של סוויס סיסטם – איזה מזרן לבחור, רך או קשה?

קניתי מיטה חכמה של סוויס סיסטם – איזה מזרן לבחור, רך או קשה?

מה טוב יותר לגב, מזרן רך או מזרן קשה? את השאלה הנפוצה הזו רבים ממשתמשי השינה שואלים לאורך השנים – התשובה? מזרן חכם במיטה חכמה הנקראת "סמארט בד".

מאמר 1 ליעד מרום
קרדיט תמונה: סוויס סיסטם - מיטה חכמה (סמארט בד) / יח"צ

מזרן חכם הוא מזרן שיודע להתאים את עצמו לגוף האנטומי של כל אדם המשתמש בו, מזרן שעשוי מחומריים המאפשרים התאמה מושלמת.
כיצד משתלב המזרן המותאם למיטה החכמה הראשונה בארץ מבית סוויס סיסטם? ואיך המזרן מתאים את עצמו אל מבנה הגוף שלכם?

מזרן רך או מזרן קשה? מזרן מותאם!
כבר מאות שנים שסוגיית קשיחות או רכות המזרנים הפכה לשם דבר, משתמשי שינה ברחבי העולם מחפשים אחר המזרן המושלם והדעות על סוג המזרן חלוקות.
בהתמקדות על השאלה הנפוצה חשוב לשים את הדגש על החסרונות של כל אחד: מזרן רך מדי אינו מספק את התמיכה לאזורים וקימורים שונים בגוף, עלול לגרום לשקיעת איברים כבדים של גוף האדם ולא יאפשר איזון מתאים במהלך השינה.
מזרן קשה מדי אינו יתאים את עצמו למבנה הגוף שלכם, לא יספק לכם תמיכה לאזור הראש, הצוואר, הכתפיים, הגב התחתון האגן.

מזרנים קשים או רכים אינם השאלה, אם איכות השינה שלכם ירודה ואתם סובלים באופן קבוע מעייפות ושרירים תפוסים עקב מזרן שאינו מספיק איכותי ומשטח שינה פשוט, אתם חייבים לחפש פתרון אחר.
כדי לענות לכם על השאלה, בסוויס סיסטם מציעים לכם פתרון אחר – מזרן מותאם, באמצעות חומרים איכותיים ומתקדמים לכל מזרן, תוכלו לישון על מזרן שיתאים את מידת הקשיחות והרכות שלו בהתאם לגוף שלכם.
בחירה במזרן שאינו מותאם ובמיטה שאינה מתכווננת וחכמה לא יאפשרו לכם להתאים את המיטה לצרכים האישיים והבריאותיים שלכם.

לראשונה בישראל: בוחרים במזרן מותאם על מיטה חכמה – Smart Bed!
משתמשי השינה בישראל לא יוצאים מהמיטות של סוויס סיסטם כבר שנים רבות, מיטות מתכווננות מאפשרות למשתמשי השינה להתאים את תנוחות וזוויות השינה לראש והצוואר, הגב והרגליים, במנגנון נפרד לכל משתמש במיטה זוגית חשמלית עם משטח אורטופדי בעל תוכנות בריאותיות רבות.
אזרחי ישראל רבים הדואגים לאיכות השינה ורמת החיים שלהם המתינו בסבלנות להשקת המיטה החכמה של סוויס סיסטם, עכשיו שהמיטה החכמה הראשונה בארץ כבר כאן (Smart Bed By Swiss System) אפשר לשלוט על השינה שלכם ולקחת פיקוד על הבריאות שלכם.
בכל מיטה זוגית חכמה תוכלו למצוא מזרנים איכותיים ומתקדמים המאפשרים תמיכה באזורים שונים בגוף והתאמה למבנה האנטומי של גוף האדם.

המזרנים הנפוצים ביותר הם מזרני ויסקו ולטקס.
מזרן ויסקו מכיל בתוכו חומר שפותח במקור לכיסאות אסטרונאוטים של נאס"א, מה שמתאים לחלל מתאים גם למשתמשי השינה של סוויס סיסטם.
באמצעות הרגישות לטמפרטורה מזרן ויסקו יתאים את חומר המזרן אל מבנה הגוף שלכם הפולט חום במהלך שכיבה או ישיבה, בנוסף המזרן יאפשר תמיכה לאזורי הגוף השונים, יפזר עומסים, יספוג לחצים ויפחית את התזוזה בלילה.
מזרן הלטקס יאפשר לכם לאזן בין קשיחות ורכות, המזרן מיוצר על-ידי קונצרן הגומי הגדול בעולם ומומלץ למשתמשי שינה הסובלים מבעיות אורטופדיות שונות: פריצת דיסק, בלט דיסק, עקמת ותמיכה באזורים כואבים ותפוסים בגוף.
מיטה זוגית עם מזרון אורטופדי בין אם הויסקו או הלטקס, נמצאו מתאימים לאנשים הסובלים מאלרגיות , עשויים מחומרים איכותיים ועומדים בכל התקנים המחמירים ביותר המפורטים באתר סוויס סיסטם.

מיטה חכמה – מעבדת שינה פרטית משלכם
זה הזמן שלכם לישון בסמארט, מיטה חכמה תאפשר לכם לעקוב אחר כל נתוני השינה החשובים במהלך הלילה ושינת הצהריים, תסייע לכם בזמן השינה, תפיק עבורכם דו"ח שינה ותוכל להמליץ לכם נקודות לטיפול ושיפור בהתאם למדדים.
באמצעות חיישנים מתקדמים המיטה החכמה תמדוד את נתוני הנשימה שלכם, תספק מדדי דופק,  תבצע ניטור נחירות במהלך השינה ותרגיע את הנחירות באמצעות הטיית ראש אוטומטית במהלך השינה, תבדוק שינוי תנוחות ותסווג את השינה שלכם לשינה קלה ושינה עמוקה – בסוף השינה יופק עבורכם דו"ח שינה עם מדדים והמלצות לשיפור איכות השינה שלכם.
במידה ותצטרכו לכוון שעון, תוכלו להתעורר באופן ייחודי בשינוי תנוחת המיטה בשעה אליה כוונתם.
המיטה החכמה מאובזרת בחיבורי USB, שלט אלחוטי מתקדם ותאורת LED תחתית.

בחירה במיטה חכמה היא בחרה בעידן החדש והמתקדם, ניצול מקסימלי של הטכנולוגיה העומדת לרשות סוויס סיסטם ולאפשר למקסם את איכות המזרן, משטח השינה וכל חלקי המיטה והפונקציות המתקדמות שבה.
המיטה בחדר השינה היא האזור בו אנו מבלים את הזמן הרב ביותר בחיינו, בתוקפת הקורונה הכללה הגבלות וסגרים רבים, המיטה הפכה עוד יותר להיות קודש הקודשים של כל אחד ואחת מאיתנו.
לא רק בקורונה, בוחרים במיטות חכמות ומתכווננות ומשקיעים בבריאות, בנוחות ואיכות החיים עם המיטה המתקדמת והטובה ביותר בישראל.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות