n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: לקראת הפסח התקיים בעיר שבוע העסקים

אור יהודה: לקראת הפסח התקיים בעיר שבוע העסקים

בשבוע שקדם לחג הפסח התקיים באור יהודה "שבוע העסקים"- שבוע שכולו בסימן העסקים המקומיים הפועלים ברחבי העיר

שבוע העסקים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

העירייה הפיקה חוברת מבצעים שחולקה לתושבים ובה עשרות קופונים מבתי העסק הפועלים בעיר, כל זאת באמצעות המחלקה לעסקים והחברה הכלכלית. ראש העיר, ליאת שוחט: "העסקים הם הלב הפועם שלנו"

עיריית אור יהודה, באמצעות המחלקה לעסקים והחברה הכלכלית, קיימה בשבוע שקדם לחג הפסח את "שבוע העסקים" – שבוע שכולו בסימן העסקים המקומיים הפועלים ברחבי העיר. לטובת השבוע המיוחד, הפיקה העירייה חוברת קופונים מיוחדת ובה עשרות הטבות בבתי העסק המקומיים ובשלל התחומים עם קריאה לתושבים לצרוך ולעודד את הכלכלה המקומית.

מיזם שבוע העסקים מתקיים זו הפעם הרביעית באור יהודה לקראת החגים כחלק מהליווי הצמוד של העסקים. המחלקה לעסקים פועלת במגוון תחומים שמסייעים לעסקים לצמוח, כל זאת באמצעות פרסום, קיום פורומים וקידום יוזמות שונות שמסייעות לעסקים לצמוח.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "בשנים האחרונות אנו מלווים מקרוב את בעלי ובעלות העסקים שנפגעו לא מעט בשל משבר הקורונה. אנו מספקים כלים מעשיים שמאפשרים לבעלי העסקים לצלוח את התקופה המאתגרת הזו ולצמוח מחדש אל עבר היעדים שכל אחד ואחת מהם מציב לעצמו. שבוע העסקים הוכתר בהצלחה וקיבלנו עשרות תגובות חיוביות על יעילותו. נמשיך במסורת הזו גם בעתיד".

 

שבוע העסקים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 

שבוע העסקים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות