n
דף הבית / צרכנות / מחפשת את מעיין הנעורים? קוראים לו ד"ר ספיבק

מחפשת את מעיין הנעורים? קוראים לו ד"ר ספיבק

ד"ר לאון ספיבק, רופא מומחה בעל ותק של 20 שנה בתחום האסתטיקה, מתמחה בהצערת עור הפנים, הצוואר והגוף, מיישם שיטות טיפול מתקדמות ומשיג תוצאות מעולות, לשביעות רצונם הרבה של לקוחותיו.

WhatsApp Image 2023-12-28 at 10.36.17 (1)
צילום:YurilLevStudio

 

מי מאיתנו לא מחפשת לשמור על עור הפנים זוהר, רענן וצעיר? וכמה פעמים אנחנו מותחות את הפנים כלפי מעלה ומחפשות כמו באגדות לשתות ממעיין הנעורים?

בשנת 2024 לא צריך אגדות ומעיין נעורים, צריך את ד"ר ספיבק: רופא מומחה בעל ותק של 20 שנה בתחום האסתטיקה, מתמחה בהצערת עור הפנים, הצוואר והגוף, מיישם שיטות טיפול מתקדמות ומשיג תוצאות מעולות, לשביעות רצונם הרבה של לקוחותיו.

על מנת להביא ללקוחות המרפאה את מיטב חידושי התחום, צוות המרפאה מקפיד להישאר מעודכן בחזית הטכנולוגיה ומשתתף באופן קבוע בכנסים מקצועיים בארץ ובחו"ל. ד"ר ספיבק הוא חבר בחברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית, חבר ההתאחדות האמריקאית לרפואה אסתטית  וגם מדריך מקצועי בינלאומי להכשרת הרופאים בטיפול מתיחת פנים וצוואר באמצעות חוטי Aptos.

ד"ר ספיבק לוקח חלק פעיל בכנסים ומחקרים מדעיים, בשיתוף פעולה עם רופאים מובילים בארץ ובעולם, למטרות פיתוח שיטות טיפוליות חדשות בתחום. במרפאתו, שנמצאת בראשון לציון, מעניק ד"ר ספיבק טיפולי יופי שונים ביניהם הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, פילינג לשיפור מרקם העור, שימוש בביוסטימולטורים וחומרים מתקדמים אחרים שנועדו לעזור לכולנו להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו.

בקוקטייל לכבוד השנה האזרחית החדשה, הציג ד"ר ספיבק את מיטב הטרנדים ברפואה האסתטית וביצע הדגמה של הזרקת חומר חדש בשם Karisma Rh Collagen הלהיט החדש מאיטליה!

Karisma Rh Collagen הוא טיפול בהזרקה, להתחדשות ואנטי אייג'ינג שמטרתו לעורר את ייצור הקולגן העצמוני שלנו. מדובר בביו-סטימולטור חדשני בשילוב חומר מילוי עדין שנועד להפחית קמטים, להרים רקמות פנים ולתקן צלקות קטנות תוך גירוי העור להתחדשות טבעית. עוד תכונה יוצאת דופן שיש למוצר היא היכולת שלו לעכב את פעילות הרדיקלים החופשיים ואת ההיאלורונידז האחראי לפירוק של חומצה היאלורונית ברקמות.

מהן התוצאות של קולגן קריסמה?

התכשיר פועל על ידי גירוי ביולוגי של העור, כלומר תמיכה ביכולות ההתחדשות הטבעיות שלו. מיד לאחר הטיפול נרגיש שאנחנו ממש חוזרים אחורה בזמן – העור מהודק יותר, זוהר ומלא חיות וגם רואים שיפור בסוגי נזקי עור שונים כולל קמטים וקמטוטים.

הטיפול עבר את אישורי משרד הבריאות הישראלי ואת מכון התקנים האירופאי CE

 

למידע נוסף ותיאום טיפולים בקליניקה של ד"ר ספיבק: 03-600-6088

WhatsApp Image 2023-12-28 at 10.36.17
ד"ר ספיבק

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות