n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון עמד בראש כנופיה החשודה בתקיפה ונסיון חטיפה

תושב חולון עמד בראש כנופיה החשודה בתקיפה ונסיון חטיפה

המשטרה הגישה כתב אישום כנגד שלושה צעירים המוכרים למשטרה, בראשם תושב חולון בן 25, בחשד שתקפו, סחטו וניסו לחטוף תושב חולון אחר בגין סכסוך כספי

ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל
ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל

על פי כתב האישום, הנאשם מחולון ניסה לסחוט מהקורבן עשרות אלפי שקלים במשך מספר חודשים, תוך כדי איומים כל פעם מחדש בהודעות כתובות וקוליות בווטסאפ. בין היתר כתב לקורבן: "לא משנה לאן תברח, אנחנו עוד ניפגש" וגם "רק עניין של זמן מתי אני אתפוס אותך, כדאי שתענה". הנאשם המשיך עם הודעות קוליות מאיימות בהן אמר בין היתר: "אם היום לא יהיה כסף, יהיה בלגאן".

האירוע המתמשך הגיע לשיא בתחילת החודש הנוכחי כאשר שלושת הנאשמים (יחד עם תושב חולון גם תושב ראש העין ותושב אור יהודה) הגיעו אל ביתו של הקורבן בחולון (אף הוא מוכר למשטרה), דפקו על הדלת וכשהיא נפתחה הם פרצו פנימה. הקורבן פתח את חלון דירתו והחל לצעוק לעזרה ואז הנאשם מחולון שלף סכין וחתך אותו בצורה עמוקה בפניו, כאשר נאשם אחר מרסס עליו גז פלפל. מיד לאחר התקיפה השלושה נמלטו מהדירה והקורבן פונה אל בית החולים וולפסון, שם נותח.

שלושת הנאשמים נעצרו בבית מלון, הכחישו את המיוחס להם ושמרו על זכות השתיקה. בידי המשטרה בנוסף להודעות האיומים גם צילומי מצלמות אבטחה וראיות נוספות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות