דף הבית / חדשות העיר משני / החלו עבודות שדרוג החצרות בחי כיף

החלו עבודות שדרוג החצרות בחי כיף

העבודות בחי כיף
העבודות בחי כיף

עבודות הפיתוח בחי כיף בעיצומן. בימים אלו עובר החי כיף שינויים משמעותיים בחצרות ותצוגות בעלי החיים וזאת כחלק ממתיחת הפנים שהובטחה על מנת לשפר את תנאי מחייתם של בעלי החיים בגן. אחד המתחמים המוכרים והאהובים – חצר הזברות יורחב ואחד מציירי הגרפיטי הטובים בארץ, הלל לזרוב, יצייר רקע של סוואנה לכל אורך הקיר שבגב החצר.

כלובי הטורפים הקטנים, של חתולי ביצות ושועלים, יפורקו ויוצאו מהגן. לאור שני צידי "המסדרון" יותקנו גדרות קלות גבוהות. בפנים יישתל דשא, יבנו בתי עץ קטנים ומסלעות קטנות. לחצר יוכנסו כל קופי הלאמור.

הוולבי, יונקי כיס ממשפחת הקנגוריים יתאחדו עם בני משפחתם – הקנגוריים בחצצר האוסטרלית. הגדר הישנה המקיפה את המבנה תוסר ובמקומה יוצב קיר זכוכית עגול ומרשים. החוטמנים, שכיום נמצאים בכלוב סגור מאחורי המשק חי, יעברו לחצר פתוחה.

הגדר, עמודי הטלפון הישנים וחומות הבטון העוטפים את חצר האיילים יוסרו, החצר תורחב ותוקם גדר אחידה חדשה. כל העבודות צפויות להסתיים עד סוף חודש מרץ על מנת לפתוח את הגן מחדש בחול המועד פסח.

עבודות אלו מצטרפות לשלב הראשון שהושלם לפני מספר חודשים וכלל העברת האריות והטיגריסים לחי פארק בקרית מוצקין, הרחבת מתחם האגם במרכז החי כיף וכן פתיחת המשק החי על שטח של דונם וחצי ובו כבשים, עזים, צבים, תרנגולות, ברווזים, ארנביה ועוד.

מחזיק תיק החי כיף, המשנה לראש העירייה עידן מזרחי, אמר: "ביצענו רפורמה גדולה מאוד במתחם החי כיף. אנחנו מתכוונים לבצע עוד שינויים שיטיבו עם בעלי החיים במקום. התושבים מצביעים ברגליים ומידי ששבוע מגיעים אלפי אנשים ונהנים מכל הפעילויות והחינוך לאהבת בעלי החיים שהחי כיף יודע להעניק. אני רוצה להודות לראש העירייה, רז קינסטליך על האמון בפרויקט חידוש המתחם, למנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק  וליד ימיני, ורד גבאי  שמנהלת את המתחם. בקרוב יהיו עוד חידושים נוספים ומרעננים, נעדכן בהמשך".

מנהלת החי כיף, ורד גבאי, הוסיפה: "החי כיף במגמת שינוי והתחדשות, והכל למען הטבה ושיפור חייהם של בעלי החיים בגן. אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים על מנת להפוך את הגן למתחם משפחתי, איכותי וידידותי יותר לבעלי החיים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות