n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם.

בתי לוין
בתי לוין

קראת הקיץ: תנובה משיקה סדרת כוסות קפה קר עם חלב טרי To Go סדרת הקפה הקר של תנובה היא היחידה על בסיס חלב טרי
הסדרה תכלול שלושה משקאות ב-230 מ"ל: לאטה, קפוצ'ינו ולאטה שוקולד המגיעים בכוסות של 230 מ"ל.

הקפה מיוצר מפולי קפה איכותיים מברזיל המעניקים למשקה טעם עשיר. כמו כן, בשונה מכלל המוצרים הקיימים כיום בשוק הקפה הקר, סדרת הקפה הקר של תנובה היא היחידה שמבוססת על חלב טרי ולא חלב עמיד, מה שמוסיף גם כן לטעם. תוקף המוצרים כ-30 יום.

קפה
תנובה  To Go. צילום: יח"צ

 

קינמונים" – המוצר האהוב חוזר ובגדול!
קינמונים – דגנים פריכים מצופים קינמון, מגיעים כעת לרשתות השיווק באריזה חדשה ומעוצבת ובמתכון חדש עם אותו טעם קינמוני מוכר וממכר.
קינמונים מכיל חיטה מלאה וללא תוספת חומרים משמרים או צבעי מאכל.

קינמונים
קינמונים. צילום: קרדיט סטודיו 0304

 

חדש מפינוק! סדרת SHAKE YOUR BODY מתרחבת ויוצאת עם שני ניחוחות חדשים באווירת הקיץ המתקרב.
המותג האהוב על הישראליות והישראלים, ממשיך לחדש ולהפתיע וכעת משיק לכבוד הקיץ שני ניחוחות חדשים ומסקרנים במסגרת המהדורה המיוחדת של תחליבי רחצה מסדרת SHAKE YOUR BODY – סדרת תחליבי הרחצה של המותג בניחוחות שייקים מפנקים ומרעננים במיוחד – למקלחת חוויתית מתמיד.

פינוק
פינוק. צילום: קרדיט סטודיו 0304

 

בשורה למתמודדים עם אלרגיות והסובלים מאסטמה: החברה הישראלית betterair אשר פועלת כבר מספר שנים בשוק הבינלאומי מתחילה לשווק את מוצריה בישראל ומביאה מוצר חדשני ויעיל להתמודדות עם אלרגיות ואסטמה.
מערכת betterair מזרימה באופן שוטף חיידקי פרוביוטיקה בריאים אל חלל הבית, אשר מייצרים שכבת הגנה פרוביוטית בחללים, וכן על חפצים ומשטחים, ובכך מפחיתה באופן כמעט מוחלט הימצאות אלרגנים באותם חללים וכן מפחיתה באותו אופן אף הימצאות נגיפים דוגמת קורונה, עובשים, ריחות רעים ועוד.

אסטמה
betterair. צילום יח"צ

 

 

הבירה האהוב והנמכר ביותר בישראל גולדסטאר מחזיר למדפים את: גולדסטאר בלאק רוסט, במהדורה מיוחדת ובכמות מוגבלת

בשנת 2010 הושקה מהדורה מיוחדת של בירה גולדסטאר בלאק רוסט.
מדובר בבירה המורכבת משעורה הולנדית משובחת שעברה קלייה ממושכת, המעניקה לבירה ארומות של קפה חזק וקרמל, וטעם של שוקולד מריר.
מאז ובאופן עקבי, קיבל המותג אלפי פניות מצד הצרכנים להחזרת גולדסטאר בלאק רוסט.

גולדסטאר
גולדסטאר BLACK ROAST צילום הדמיה

 

מזל טוב ל- ל'אוקסיטן!! החוגגת 25 שנים של פעילות בישראל. לאורך שנות פעילותה בארץ, חשפה ל'אוקסיטן בפני לקוחותיה, מגוון סדרות איכותיות ומפנקות לגוף ולפנים ויצרה לעצמה קהל גדול, מגוון ונאמן.
מוצרי החברה משלבים מסורת ואיכות עם רכיבים טבעיים ואורגניים מאזור פרובאנס שבדרום צרפת, תוך מתן כבוד לטבע, לסביבה ולאנשים החיים בתוכה.

לרגל חגיגות ה- 25 שנים לפעילותה בישראל, יוצאת ל'אוקסיטן ישראל עם מארז Anniversary Box, ובו 6 מוצרים אייקוניים, הנמכרים ביותר לאורך השנים והמזוהים עם המותג ביניהם :קרם ידיים שיאה 75 מ"ל, שמן רחצה שקדים 250 מ"ל, קרם גוף וורבנה 250 מ"ל, סרום לילה RESET 5 מ"ל, בושם פריחת הדובדבן 7.5 מ"ל וחמאת שיאה 10 מ"ל.

לקוסטין
ל'אוקסיטן קרדיט צילום אורי גרון.

 

דור אלון משיקה בקניון TLV רשת סופרמרקטים חדשה של מעדני גורמה טריים

הקונספט החדש גובש על מנת להעניק חוויה קולינרית של מוצרי פרימיום טריים, במחירים תחרותיים – בשר ודגים טריים ואיכותיים, גבינות ייחודיות מכל העולם, ירקות ופירות מובחרים ודברי מאפה בעבודת יד – כולל באפייה ארטיזנלית ללא גלוטן,  מחלקות מתמחות ביין וקפה ועוד

אקסטרה מרקט
צילום: אודי גורן

 

הקיץ התחיל ועימו חידושים משמעותיים במקפיאי הגלידה שלנו. גלידות נסטלה גאה להשיק  שלגון חדש תחת סדרת מילקה (Milka) מילקה שוקולד אגוזים: שלגון בטעם שוקולד ובציפוי שוקולד עם שברי אגוזי לוז קלויים. כמו כן, בסגמנט חבילות הבית פרימיום יושקו שלושה מוצרים מרגשים: גלידת מילקה וניל וליבה בטעם שוקולד וגלידת מילקה קרמל עם ליבה בטעם שוקולד וכן מוצר לאוהבי OREO – גלידת פיינט אוריאו עם מיני אוריאו ושברי עוגיות,

מילקה
צילום : יח"צ

חדש! תוסף סנו אוקסיג'ן Power להלבנה עוצמתית לכביסה לבנה ולהסרת כתמים קשים במיוחד.

סנו משיקה את סנו אוקסיג'ן Power להלבנה עוצמתית של כביסה לבנה ולהסרת כתמים קשים. אבקת סנו אוקסיג'ן Power לכביסה לבנה מסירה מגוון רחב של כתמים ומכילה רכיבים מלבינים לשמירה על לובן האריגים לאורך זמן. אבקת סנו אוקסיג'ן Power לכביסה לבנה מבוססת על פיתוח חדשני המשלב הלבנה עם הסרה עוצמתית של מגוון רחב של כתמים.

סנו
צילום: טל אזולאי

 

סדרת קרקר THIN של פיטנס כובשת את המקום הראשון בקטגוריה ומתרחבת עם מוצר חדש: פיטנס זיתי קלמטה.

המותג המצליח Fitness ביסס עצמו בשנים האחרונות כמותג המוביל בקטגוריית המאפה – בזכות שילוב מושלם בין טעם נהדר, דגנים מלאים והמלצה על מנה מדודה

אוסם 3
פיטנס זיתי קלמטה קרדיט סטודיו אסם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות