n
דף הבית / צרכנות / חנוכה: זאת המתנה שנביא לילדים וגם לגדולים

חנוכה: זאת המתנה שנביא לילדים וגם לגדולים

רשת מקס ברנר משיקה לקראת חג החנוכה, מארזי מתנה המבוססים על סמלי החג  עם תמיכה ביישובי העוטף וממשיכה את המסורת של תרומה לקהילה בשיתוף פעולה עם עמותת אקי"ם.

מקס ברנר – מארז חנוכה מנצח 154 שח צילום יחצ (1)

רשת מקס ברנר משיקה לקראת חג החנוכה, מארזי מתנה המבוססים על סמלי החג  עם תמיכה ביישובי העוטף וממשיכה את המסורת של תרומה לקהילה בשיתוף פעולה עם עמותת אקי"ם.

יוסי קובה, מנהל השיווק של רשת 'מקס ברנר':
"כחלק מאסטרטגיית החברה לתמוך בקהילה, גם השנה מקס ברנר תחגוג את חג החנוכה עם מארזי מתנה במהדורה מיוחד בשיתוף עם עמותת אקי"ם, על מנת לתת הזדמנות לאנשים בעלי מוגבלויות להשתלב בקהילה ובעולם התעסוקה, לשמח ולהמתיק להם את החג"

רשת מקס ברנר מציעה בחג הקרוב מארזי מתנות מיוחדים אשר הורכבו על בסיס החיבור של סמלי החג – סביבונים, חנוכיות ושלישית חטיפים בעיצוב מיוחד ובמהדורה מוגבלת לכבוד החג.
המארזים הורכבו בשילוב מיטב השוקולדים המוכרים והאהובים בייצור כחול לבן, לצד הטעמים החדשים והמפתיעים ליצירת מקבץ אולטימטיבי של טעמים המיועדים לילדים ולמבוגרים כאחד, כמתנה מושלמת לחג.
בין מגוון המוצרים ניתן למצוא פרלינים בעבודת יד, טיפות שוקולד חלב עם קרם נוצ'לה, טיפות שוקולד חלב עם סוכריות קופצות ועוד. 

במסגרת המארזים, ניתן יהיה לרכוש מארז נרות חנוכה לחג מבית עסק בעוטף וגם חנוכייה מעוצבת של עמותת אקי"ם כתרומה לקהילה. 

חנוכה במקס ברנר צילום דני גולן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות