n
דף הבית / מומלצים / כמה עולה להכין מצגת עסקית

כמה עולה להכין מצגת עסקית

טדדדם - זה הרגע לו חיכיתם. אתם ממתינים בקוצר רוח להציג את התדמית שלכם ולהוציא אותה לאוויר העולם, כדי שלא רק אתם תדעו כמה העסק שלכם מוביל ומקצועי, אלא גם כל הלקוחות, הקולגות או המשקיעים. אבל רגע לפני שאתם עוצמים עיניים ומדמיינים את המצגת המרגשת והרב חושית, הגיע הרגע לנחות על הקרקע – ולברר: מה המחיר של מצגת עסקית? וכמה יעלה לכם התענוג?

people-taking-part-business-event
קרדיט לתמונות: freepik

למה בכלל מצגת עסקית?

מן הסתם גם אתם שאלתם את עצמכם את השאלה הזו, כשאף אחד לא שמע. למה דווקא מצגת חברה מבין כלל האופציות השיווקיות?

מה יש במצגת שיווקית שאין בפרופיל עסקי לדוגמא, או בפרוספקט מעוצב?

האמת היא, שיהיה מורכב לענות על שאלה זו. ניסיתם פעם להסביר לאי מי איך מרגיש טעם של שוקולד משובח נמס בפה? או ריח ווניל עדין ומשכר? יש דברים, שעד שלא חווים אותם באופן מעשי – לא מצליחים להבין אותם לעומק, וגם מצגת נכללת בתוך אותם דברים. אז ההמלצה שלנו, היא ראשית כל – לצפות בעצמכם במצגת. ושנית, להאמין לכל המחקרים, שמוכיחים כי מצגת היא אחד הערוצים השיווקיים הבולטים ביותר בעידן הנוכחי.

 

מה דורשת הכנת המצגת?

כדי לדון בסוגיית המחיר, יש להבין מה דורשת הכנת מצגת, ואילו כלים ומשאבים נדרשים, לצורך בניית מצגת איכותית, שמשיגה את מטרתה. וגורמת לכל מי שצופה בה – להאמין, כי אתם הבחירה הנכונה ביותר עבורו מבין שאר המתחרים. (וזה נכון, לא?)

הכנת מצגת מקצועית, כוללת כמה שלבים מרכזיים, אשר אותם יש לקחת בחשבון הסך הכללי המתחלק בעוגת תקציב המצגת.

אסטרטגיה

כל מצגת מקצועית שמכבדת את עצמה, חייבת להיות בנויה על פי אסטרטגיה חכמה שנבנתה מראש, בהתאם לצרכים, לקהל היעד הצופה במצגת, לאופי וסוג המצגת ולמטרת המצגת. ככל שהאסטרטגיה מגובשת וממוקדת יותר, כך גם ביחס מקביל, עולה הסיכוי שהמצגת תשיג את מטרתה הסופית באחוזים גבוהים.

סוג המצגת

בשוק העסקי, ניתן למצוא סוגים רבים של מצגות עסקיות, כאשר לכל מצגת כזו, תקציב משלה. בין הסוגים המרכזיים של המצגות: מצגת שיווקית, מצגת למשקיעים, מצגת עסקית, ומצגת תדמיתית. כל סוג מצגת, דורש השקעה שונה. מצגת משקיעים לדוגמא, תקבל השקעה תקציבית עיקרית באיסוף הנתונים המעידים על הצלחת היוזמה, בעוד שמצגת תדמיתית, תיתן דגש על השגת המלצות מלקוחות בשטח.

תוכן

התוכן הוא המלך! בעזרת התוכן, גם את תוכלו לכבוש את לב הצופים, ולהוליך אותם במסע שכתבתם מראש. מצגת מקצועית, היא כזו  שמציפה מסרים חדים, קולעים וכאלה שמניעים לפעולה מיידית ובכך מגשימים בפועל את מטרת המצגת.

עיצוב

מה לעשות שכאנשים, אנחנו לא רק מושפעים מאלמנטים חיצוניים, אלא לפעמים שמים עליהם את רוב אם לא את כל המשקל? ולא רק אנחנו כאלה, אלא גם הלקוחות שלנו. ולכן, אנחנו רוצים לגרום להם להנות מחוויית צפייה עוצמתית, המעוצבת בצורה מותאמת לשדרים אותם אנו מעוניינים להעביר.

הפקה וסגירה

איך אתם עומדים להציג את המצגת שלכם? חשבתם על כך? כל תשובה, דורשת פורמט שונה של סגירה. אם לדוגמא אתם מעוניינים להשתמש במצגת עבור פרזנטציה, פורמט הסגירה האיכותי, יהיה שונה לחלוטין – ממצגת בה תרצו להשתמש באופן דיגיטלי, או במייל.

 

ולתכלס' – איך עושים מצגת

נו, אז לשאלת השאלות: איך עושים מצגת? וכמה עולה להכין מצגת עסקית?

האמת היא, שלשאלה זו – קיימות מספר תשובות:

 

הפקה עצמאית של המצגת

המחיר של מצגת מסוג זה, ינוע בדרך כלל בסביבות המאות שקלים.

כן, אתם לגמרי יכולים לחסוך, ולהכין לבד את המצגת. אתם תבנו את האסטרטגיה, המזכירה תכתוב את התוכן, והמנהלת חשבונות תעצב בקאנבה. זה לגמרי אפשרי, רק שאל תתפלאו אם התוצאה תהיה בינונית ומטה, ואם המצגת לא רק שלא תשיג את מטרתה – אלא אף חלילה תפגע לכם באופן משמעותי בתדמית.

הכנת מצגת בתשלום

וקיימת גם האופציה השנייה, של הכנת מצגת בתשלום – על ידי אנשי מקצוע מומחים, אשר יבטיחו הפקה של מצגת איכותית שעין לא ראתה.

המחיר של מצגת מסוג זה, ינוע בדרך כלל בין כמה מאות שקלים – לכמה אלפי שקלים.

אילו מעטפת שירותים תעניק לכם הכנת מצגת בתשלום? קבלו הצצה:

כותב תוכן קופרייטינג

אשר יבנה לכם אסטרטגיה מובנית, בהתאמה אישית אליכם, לצרכים שלכם ולמטרת המצגת. הכותב ינהל את כל תהליך התוכן, ואף יחלק את המסרים לשקופיות, כאשר כל שקופית מכילה מסר חד ועוצמתי. הכתיבה המבריקה של כותב התוכן, יחד עם המקצועיות השיווקית שלו והאלמנטים הסמויים שרק הוא יודע היכן להטמיע, יוכלו להוביל גם אתכם לתוצאה המנצחת והמרוויחה.

מעצב גרפי

המעצב יעניק למצגת שלכם טעם, צבע, איכות ונראות עוצמתית, שתגרום הנאה והנעה לכל מי שצופה במצגת.

לסיכום

עד שאתם כבר מפיקים מצגת… בואו לבצע את התהליך בצורה הכי יעילה, שתבטיח לכם תוצאות בשטח. כי רק אנשי מקצוע מומחים, שכבר הפיקו תחת ידם מאות מצגות איכותיות שהוכיחו את עצמן בשטח, יוכלו ליצור גם עבורכם, מצגת איכותית.

manager-man-checking-finance-working
קרדיט לתמונות: freepik
  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות