n
דף הבית / צרכנות / חדש! EMPORIUM במתחם עמי דאון טאון בפתח תקווה

חדש! EMPORIUM במתחם עמי דאון טאון בפתח תקווה

חברת  SBN המחזיקה ברשתות : נאוטיקה טימברלנד ואמפוריום ובעל הזכייון למותגי האופנה נאוטיקה וטימברלנד פותחת חנות חדשה לרשת מותגי הפרמיום EMPORIUM. החנות החדשה תמוקם במתחם עמי דן טאון בפתח תקווה ההשקעה הכספית נאמדת בסכום של כ 1 מיליון ש״ח. זוהי החנות ה15 של רשת אמפוריום שנפתחה, הרביעית בשנה האחרונה

אמפוריום מתחם עמי דן טאון 4 קרדיט דני בן דויד Large
אמפוריום מתחם עמי דן טאון דני בן דויד Large

חברת SBN הינה חברת בת של קבוצת בריל אשר נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה.  החנות החדשה של רשת EMPORIUM שתפתח במתחם עמי דאון טאון בפתח תקווה תשתרע על שטח של 220 מ״ר, בהשקעה של כמיליון מיליון ש״ח . 

רשת EMPORIUM  מציעה מגוון רחב של מותגי פרמיום בינלאומיים לגברים ביניהם מותגי הבית Timberland, Nautica  ובנוסף SCOTCH&SODA, Colombia, RALPH LAUREN, Hugo boss GANT PALLADIUM,  LAVOSTE, CRAISER, le coq sportif ועוד. קולקציות אלו מציעות מגוון פרטי אופנה, הנעלה, תיקים ואביזרים.

אמפוריום מתחם עמי דן טאון 3 קרדיט דני בן דויד Large

 

כיום חברת   SBNמפעיל 15 סניפים עם מחזור מכירות הנאמד ב כ 200 מיליון ש״ח מהלכי ההתרחבות יתרום כבר בשנת 2023  לגידול משמעותי למכירות השנתיות של החברה וישים את החברה כמובילה בתחומה בשוק.

אודות SBN 

חברת SBN הינה בעלת זיכיון לשיווק ומכירה של המותגים Timberland   וNAUTICA ומפעילה 63 סניפים בפריסה ארצית של הרשתות, טימברלנד, נאוטיקה ואמפוריום (25 סניפי נאוטיקה, 23 סניפי טימברלנד ו- 15 סניפי אמפוריום), במקביל לפעילות סיטונאית רחבה ומכירות ב online . החברה היא חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת בריל.

אמפוריום מתחם עמי דן טאון 2 קרדיט דני בן דויד Large
אמפוריום מתחם עמי דן טאון דני בן דויד Large

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות