דף הבית / חדשות העיר / בוגרי ניצן רחובות כובשים את ספרד

בוגרי ניצן רחובות כובשים את ספרד

שי עמית

בוגרי דיור ומועדון ניצן רחובות יצאו השנה לחו"ל והפעם הם מספרים על הטיול לדרום ספרד: "את הטיול התחלנו בבירת ספרד, מדריד. התרשמנו מהשדרות והגנים והארמון המלכותי והכי חשוב, כמובן, הצטלמנו ליד אצטדיון הכדורגל של ריאל מדריד. בערב הגענו למלון ולאחר סיור בעיר המוארת, הלכנו לישון עם ציפייה להפתעות שמחכות לנו בהמשך.
במשך שמונה ימי טיול, ראינו נופים של טבע ומים וגם נופים של ערים וארכיטקטורה מרהיבה, ביקרנו במסגדים וגם ברובע היהודי ובאזורים עתיקים עוד מימי הביניים. ביקרנו בבירת מולדת מלחמות השוורים של ספרד וטיילנו בסמטאות העיר העתיקה. לא האמנו שבספרד גם נגלה אי בשליטת בריטניה- שם התרשמנו ממערת הנטיפים ושמורת הקופים. ראינו ארמונות, גשרים, גבעות וקתדרלות, קברות של מלכים וסמטאות תוססות ואפילו תחנת רוח, כפי שנראתה בימיו של דון קישוט. לא הפסקנו להתפעל. לא יכולנו לעצום עין. המראות והריחות הקסומים ליוו אותנו לאורך כל הטיול.
היו לנו אטרקציות מאוד מעניינות בטיול- ביקרנו בפארק האחים וורנר. שם היינו בעולם גיבורי העל, בכפר המצוירים ואף ביקרנו בהוליווד וברכבות הרים. באחד הערבים צפינו במופע פלמנקו וגם יצאנו לסיור בכרכרות רתומות לחמורים. אנחנו לא מאמינים כמה חוויות עברנו וצברנו. ראינו נופים וביקרנו באתרים מרהיבים. התגברנו על הפחדים כאשר עלינו על רכבת הרים ומתקנים מפחידים נוספים, נהנינו ממופע פלמנקו צועני מרהיב וכל הגוף שלנו רקד יחד עם הרקדנים. אבל הכי חשוב, גילינו את החברים שלנו. עברנו חוויות של נתינה ועזרה האחד לשני, חלקנו יחד חוויות ורגשות. צחקנו יחד ולפעמים קצת בכינו על הכתף של חברינו. לא מובן מאליו.
במהלך הטיול, ליווה אותנו הצוות מקצועי של ניצן רחובות- אירית ירון המנהלת, דורית ויהודה קורן, יונה ואילן גולדנברג, נילי פידלר, לילי שלמה והדסה אשד. לאורך כל הטיול הם היו צמודים אלינו וחוו יחד איתנו את הטיול, התרגשו איתנו, צחקו איתנו והיו שם למעננו בסבלנות ורגישות אין קץ. וכמובן, מדריך הטיולים האהוב עלינו מזה שנים, שרגיש לכל צרכינו ובקשותינו- יאיר קפאח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות