n
דף הבית / חדשות בת-ים / ארוחת חג מרגשת עם ותיקי וצעירי בת ים

ארוחת חג מרגשת עם ותיקי וצעירי בת ים

לרגל השנה החדשה וביוזמת המועצה הציונית בישראל – חיבור מרגש בין קהילת צעירי בת-ים לבין האזרחים הותיקים בעיר בסעודת חגיגית בהובלת השף ברק אלופר

המועצה הציונית ארוחת חג צילום משה חיו
צילום: משה חיו

לרגל השנה החדשה נפתחה בבת-ים, ביוזמת המועצה הציונית בישראל, וירון לוי, סגן ראש העיר, "מסעדה ליום אחד". במסעדה, שנפתחה במרכז יום השלושה לקשיש, התקיימה סעודת חג משמחת שכולה חיבור מרגש בין קהילת צעירי בת-ים לבין האזרחים הוותיקים בעיר.

את הארוחה הוביל השף ברק אלופר, אשר הרכיב תפריט מיוחד ומותאם לכבוד החגיגה, יחד עם הצעירים והצעירות בעיר שהגיעו להתנדב כמלצרים במסעדה וכטבחים במטבח.

חביבה ורצ'וק, בת 92, מספרת: "הייתי בהרבה ארוחות חגיגיות, זו אחת המרשימות ביותר, האוכל היה טעים, הקישוטים. מאוד נהנתי".

ז'ילברט וגטניו הוסיפה בהתרגשות: "זה החג הראשון שאני עושה עם החברה כאן, זה הזכיר לי את השולחן הערוך של סבא עם כל המשפחה, עם הדודים והדודות, מאוד התרגשתי. החברה כאן סימפטיים, אני אוהבת אותם ומרגישה חום."

זאת השנה השלישית בה פועל המיזם החברתי "בת-ימים מבשלים לבת-מים" במסגרתו הגיעו לעיר מיטב השפים, ביניהם: טום אביב, ישראל אהרוני, שגב משה, פרנק אזולאי ועוד, יחד הם יצרו מנות שף ייחודיות אשר חולקו בעזרת מתנדבים מדהימים, ובשיתוף עמותת "ידידים בדרכים", למאות קשישים ברחבי העיר.

השנה החליטה המועצה הציונית בישראל יחד עם ירון לוי, סגן ראש העיר, לקחת את המיזם צעד אחד קדימה ולאפשר לותיקי העיר להיכנס לאווירת החג עם סעודת שף ובחיבור מיוחד עם הדור הצעיר.

ארוחת חג קשישים וצעירים צילום משה חיו

השף ברק אלופר, אשר התגייס למיזם, הוא שף בעל ניסיון של כ-20 שנה במסעדות ובמלונות מובילים בארץ: מסעדת "בלנה" במדיטק חולון, רשת "מקס ברנר", מסעדת "רגב" ב"הבימה", מסעדת "סזאר" ברחובות, ומלון "רנסאנס" שבת”א.

טובה דורפמן, סגנית יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית וראשת המחלקה לישראל ולהנצחת השואה בישראל ובתפוצות: "המחלקה לישראל והנצחת השואה של ההסתדרות הציונית העולמית גאה במועצה הציונית במיזם המיוחד 'מסעדה ליום אחד', ופעילות הבין דורית שהתקיימה בבת-ים לקראת ראש השנה. השנה מציינים 125 לקונגרס הציוני הראשון ולחזונו של הרצל. פרויקטים כמו 'מסעדה ליום אחד' הם דוגמה חייה של עשייה ציונית. התגייסותם של צעירים למען שכיניהם הותיקים ממחישה את התפיסה הרצליאנית של בניית חברה למופת."

קשישים ארוחת חג צילום משה חיו

צילומים מהארוחה: משה חיו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות