n
דף הבית / צרכנות / הכירו את סטאר פרופשיונל – פתרונות למטבח המוסדי

הכירו את סטאר פרופשיונל – פתרונות למטבח המוסדי

אתם יכולים להיות עסק קטן עם משרד ומטבחון, אתם יכולים להיות עסק בתחום המסעדנות מבית ועד לחדר אוכל בבית המלון; חברת סטאר פרופשיונל שמחה לעמוד לרשות לקוחותיה, ולהבטיח את אספקת הציוד המהירה ביותר, במחירים משתלמים ותוך התמחות פרטנית במטבח המוסדי.

תמונת רקע סטאר פרופשיונל
תמונת רקע סטאר פרופשיונל. קרדיט תמונה יח"צ

אם נחשוב על כך, ציוד למטבח המוסדי הוא מה שמחזיק כל עסק ועסק בפעילות שוטפת תקינה. אלו יכולות להיות כוסות חד פעמיות לשתייה קרה וחמה עבור תמי 4 ועבור הקפה החם שפותח את הבוקר, ואלו יכולים להיות כלים חד פעמיים, צלחות, מפיות ואף ניירות סופגים לניגוב הידיים. מן העבר השני, ציוד שכזה הוא שמבסס את פעילותו השוטפת של כל מטבח, החל מכובעי שף חד פעמיים השומרים על האוכל נקי ומסודר, כפפות ועד לכלי טייק אווי המאפשרים לספק ללקוחות את האפשרות לקחת עמם את האוכל שנותר וליהנות ממנו בשנית.

מומחים בבניית חבילות אישיות

לסטאר פרופשיונל ניסיון מקצועי של למעלה מעשרים שנים, ובמהלכן היא מספקת את שירותיה למנעד רחב של לקוחות החל מפרטיים ועד לעסקיים, ציבוריים וממשלתיים. מומחיותה של החברה ניכרת ביכולתה לספק חבילות סיטונאיות במחירים אטרקטיביים במיוחד, וכאשר החבילות הללו נבנות באופן אישי בהתאם לצרכי הלקוח. החברה מלווה את לקוחותיה לכל אורך שלבי הרכישה, החל מאפיון מקדים המבקש לבחון את צרכי העסק, דרך התאמת המוצרים באופן פרטני ועד לשילוח המוצרים, לעתים קרובות אף ביום שלמחרת. בזכות מערך לוגיסטי מתקדם וניסיון מקצועי ארוך שנים, סטאר פרופשיונל שמחה להדגיש בכל עת את האפשרות לספק את שירותיה בהקדם האפשרי, וכך לאפשר מענה מקיף וכולל.

מגוון עשיר של מוצרים לבחירה

בעיון באתר החברה ניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של מוצרים שונים העונים על כל צרכיו של המטבח המוסדי, וזאת לרבות: כלים חד פעמיים שונים, מוצרי חיטוי, חומרי ניקוי, מוצרי נייר על סוגיהם השונים החל מניירות טואלט ועד לניירות סופגים, כוסות ומצלחות, מתקני סבון, דיספנסרים למילוי, ועד למתקני סניטריים שונים. החברה מדגישה כי כל המוצרים מיובאים מן הספקים והיצרנים הטובים בעולם, וכל זאת כדי להבטיח איכות שאיננה מתפשרת ולו על הפרט הקטן ביותר. כבר מן הרגע שבו ההזמנה מתבצעת אל מול המוקד הארצי, עובר המידע אל מחלקת המחסן המרכיבה את המשלוח, ומוציאה אותו אל עבר היעד, ובהקדם האפשרי.

לצד ציוד איכותי – שירות מקצועי וקשוב

אין זה מקרי שכל לקוח ולקוחה הפועלים אל מול סטאר פרופשיונל הופכים ללקוחות קבועים הנעזרים בשירותיה בכל עת ועת. לצד הציוד המקצועי הרחב הקיים במחסניה, החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מוקד טלפוני ארצי המעניק מענה קשוב וזמין לכל צורך וצורך. במוקד ניתן לבצע את ההזמנות וכן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל עת ועת.

לקוחות החברה יודעים כי לרשותם עומדים אנשי צוות הזמינים למתן מענה מהיר ואף מידי, מענה שלעתים יכול לעשות את כל ההבדל בין תפעולו התקין של בית עסק בתחום המזון לבין התמודדות עם מחסור ומציאת פתרונות חלופיים.

  • תוכן ממומן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות