n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הבחירות ברמת גן: פעילה למתמודד פוטנציאלי ״אתה זונה פוליטית״

הבחירות ברמת גן: פעילה למתמודד פוטנציאלי ״אתה זונה פוליטית״

כך נשמעה פעילה של המתמודד לראשות העיר ליעד אילני, בהקלטה שהגיעה ל״גל גפן.״

Collage Maker-02-Jun-2023-09-46-AM-5661

הבחירות ברמת גן מתחממות ויורדות נמוך. מאוד נמוך: להקלטה שהגיע לידי ״גל גפן רמת גמת גן״ נשמעת מנהלת קבוצות וואטאפ מטעמו של המתמודד לראשות העיר ליעד אילני, תוקפת את עומר אפלבוים, המתמודד למועצת העיר ומכנה אותו ״זונה פוליטית בלי עמוד שדרה״.

עומר אפלבוים, צעיר תושב העיר, פעיל חברתי המתעתד לרוץ ברשימה למועצת העיר, הותקף השבוע לקראת הצהרותו על התמודות למועצת העיר, על רקע חיפושיו אחר בית פוליטי.

בחילופי הודעות בינו לבין שני ירמיהו, מי שמציגה את עצמה בהודעות שונות כ״מנהלת קבוצות של ״רמת גן שלנו״ מטעמו של ליעד אילני״  הוא זכה לשלל גידופים שעיקרם ביטויים כמו ״זונה פוליטית״ בשל העובדה שכמו כל פוליטיקאי שמחפש את דרכו ברשימות שונות הוא נפגש עם גורמים שונים בעיר, כולל ליעד אילני.

בהקלטה שנחשפת פה, נשמעת ירמיהו כשהיא אומרת בין השאר: ״כולם אומרים שעומר איתם, אני ישבתי וצחקתי עם עצמי בלב, אתה זונה פוליטית, אל תגיד שאתה עם ליעד. יש לך רצון לעשות דברים טובים אבל תגדל עמוד שדרה. זה לא עובד ככה, תמצא את הדרך שלך, גם אם תהיה עם כרמל שאמה,אבל תהיה שלם איתה״

האזינו להקלטה:

עומר אפלבוים, אמר ל״גל גפן רמת גן״ כי : ״זה גועל נפש שאדם כל שכן אשה משתמש/ת  במילה זונה פוליטית כלפי יריב פוליטי –   אני בחור צעיר שרק רוצה לשנות, ולעשות טוב בכלל ולתושבי רמת גן בפרט. וזה א.ב לדעת לדבר בכבוד.  לא, שלא תגיד שזה ביטוי, וזה במסגרת שיחה.  להשתמש בביטוי זונה זה לכלוך, לא ביטוי. בטח היום בעידן המי טו.  אם היו אומרים את זה לאשה, הארץ היתה רועמת.  אז להגיד את זה לבחור צעיר זה בסדר ?

מטעמה של שני ירמיהו נמסר: "גם לכתבי רכילות צריכים להיות סטנדרטים. לא מובן כיצד שיחה אישית בין שני אנשים פרטיים שאינם אנשי ציבור היא עניין לידיעה באתר כלשהו. אני מאחלת לבחור בהצלחה בגיבוש דרכו ועמדותיו".

ליעד אילני מסר בתגובה:"אני עסוק הבוקר במפגשים עם הורים בעיר כדי למצוא ולהציע פתרונות אפשריים לשערוריית מחירי הקייטנות ברמת-גן. אין לי זמן לעסוק ברכילות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות