n
דף הבית / צרכנות / גלו את הפלא הירוק: 6 שימושים מפתיעים של גדרות במבוק שיהפכו את הגינה שלכם לחלום

גלו את הפלא הירוק: 6 שימושים מפתיעים של גדרות במבוק שיהפכו את הגינה שלכם לחלום

גדרות במבוק הן פתרון נהדר עבור הגינה הפרטית שלנו, אך יש עוד לא מעט שימושים נהדרים שאפשר לערוך באמצעותן. במהלך השנים האחרונות, קיימת מגמה ירוקה - במסגרתה עולמות האדריכלות והעיצוב משלבים לא מעט פעמים גם מוצרים טבעיים שמעניקים אווירה קצת אחרת לגינה ולבית שלנו, כאשר קיים דגש על בחירת מוצרים אקולוגיים ועמידים, וכמובן שהבמבוק עומד בראש הרשימה בזכות כל יתרונותיו. אז למה כדאי לכם להתקין גדרות במבוק, וכיצד תוכלו להשתמש בהן עבור הגינה שלכם? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

קרדיט: FREEPIK
קרדיט: FREEPIK

שימושים של גדרות במבוק

לפני שתבחרו בעצמכם גדרות במבוק ועוד תוספות לגינה שלכם עם מראה טבעי כמו דשא מלאכותי – כדאי להכיר כמה שימושים מומלצים:

  • תחימת השטח – גדרות במבוק יכולות לשמש אתכם עבור חתימת השטח שלכם, זאת באמצעות יצירה של גדרות הפרדה בצורה טבעית. אפשרות נהדרת עבור הגינה הביתית שלכם, אך גם עבור שטחים ציבוריים, עסקים, ואפילו עבור גני ילדים.
  • סככות על גבי פרגולות – אפשר להשתמש בצמח הבמבוק בתור סכך על גבי פרגולות, סוכות וכדומה.
  • ריהוט – גדרות במבוק בפני עצמן הן גם תוספת עיצובית לכל דבר ועניין, זאת מכיוון והן מוסיפות לגינה שלכם מראה ירוק וטבעי. בנוסף, אפשר להשתמש בצמח הבמבוק גם עבור ריהוט ופריטי נוי – ספסלים, אביזרים דקורטיביים ועוד.
  • חיפוי – אפשר להשתמש בצמח הבמבוק גם בתור פתרון חיפוי, אותו אפשר להתקין על קירות, סככות ואפילו חומות ובכך להעניק להם מראה אסתטי, אך גם טבעי.

סוגי גדרות במבוק

  • במבוק שזור – מדובר בעצם בגדרות שעשויות לרוב מבמבוק דק. בדרך כלל, לא ניתן להשחיל חוט ברזל דרך קני במבוק דקים, ולכן עוטפים את חוט הברזל באמצעות שזירה בין קני הבמבוק.
  • במבוק מושחל – מוטות שאוחדו באמצעות חוט ברזל אשר מושחל ביניהם. מדובר בעצם בשיטה המוכרת והנפוצה ביותר, לא רק בישראל – אלא בכלל, בתעשייה העולמית. בדרך כלל, במבוק מושחל יגיע מגולגל, וארוז בכיסוי PVC עבור נשיאה קלה ונוחה.

 

בניית גדרות במבוק

לפני שאתם ניגשים לרכוש גדר במבוק ועוד תוספות אחרות לגינה עם מראה טבעי כמו דשא מלאכותי חשוב להבין קודם כל מה הצרכים העיקריים שלכם, כך שתוכלו להתאים את סוג הבמבוק שתבחרו בהתאם ליתרונותיו ומידת הרלוונטיות עבורכם. לדוגמא, במידה ואתם מעוניינים ליצור קירוי סככות ולהגביר את ההצללה בגינה שלכם, עליכם לבחור גדרות במבוק המיוצרות מקנים עבים שכן, גדרות אלו יחזיקו מעמד גם כנגד רוחות חזקות ותנאי מזג אוויר קשים במיוחד. מנגד, אם בסך הכל אתם רוצים לבחור במבוק עבור גידור סוכה והגדר תשמש אתכם רק למשך תקופת החג – כמובן שנעדיף סכך קנים זול ופשוט.

** תוכן ממומן **

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות