n
דף הבית / צרכנות / מה מייחד לוכד נחשים מקומי?

מה מייחד לוכד נחשים מקומי?

נחשים נפוצים לכל אורכה ורוחבה של מדינת ישראל כך שבהחלט יכול להיות שנהיה זקוקים לשירות של לוכד נחשים מקומי ומקצועי שיגיע תוך זמן קצר ויפתור את הבעיה

לוכד נחשים
צילום: לוכד הנחשים תום גד

בני האדם מפחדים מנחשים, וזאת עובדה מוכחת. נחשים מפחדים מבני האדם, ואף זאת עובדה מוכחת. על פניו נראה, כי אין סיכוי שהאנשים יחיו באופן הרמוני ומקבל את הנחשים. על מנת להרחיב את ההשכלה שלכם, נספר לכם כי קיימים למעלה משלושת אלפים מיני נחשים ברחבי תבל. לעולם אין לדעת מתי תיתקלו בנחש, מסוכן או לאו. הם מפתיעים בביקורם, דווקא ברגעים הכי לא צפויים. משום שאף הנחש מפחד מכם, בדיוק כמו שאתם מפחדים ממנו, ברגעי ההיתקלות אל מול, מוטב תעשו אם תתפסו ממנו מרחק ניכר. אל תתגרו בו, ובפירוש אל תנסו ללכוד אותו. זאת עבודה למקצוענים מורשים, כדוגמת – לוכד נחשים מקומי. היתרון המובהק של לוכד נחשים מקומי שהוא כשמו כן הוא – מקומי, ועל כן הוא יכול להגיע אליכם תוך זמן קצר. ומתוך היכרות מעמיקה עם המקום, הוא ידע ב דיוק כיצד לאתר את הנחש התועה, ולמגר כל פעילות שלו.

 

האם גם ללוכד נחשים מקומי קשה בעצם לתפוס נחשים?

שאלת המיליון דולר – "האם גם לוכד נחשים מקומי חש בקשיים בעצם לתפוס נחשים"?, ועל כך נענה בהתאם. אין זה פשוט, כלל וכלל לאתר וללכוד נחש תועה. עם הקריאה הראשונית לשירות, יגיע אליכם צוות מיומן מלוכד הנחשים המקומי. בשלב הראשון יתבצע איתור המיקום של הנחש, על מנת שאפשר יהיה לאמוד את רמת הסיכון. בשלב הבא, צוות העובדים יעשה שימוש באסטרטגיות הכי מיטביות, על מנת לנסות וללכוד את הנחש, ולמגר תוך כדי כך את פעילותו. למי שאינו מבין בתחום, נסביר, כי מדובר אודות תהליכים שממש אינם קלים, ויהיה צוות העובדים מיומן כאשר יהיה, ואת השלבים הללו חייבים לבצע אך ורק בעלי מקצוע מורשים ומנוסים.

 

האם לוכד נחשים מקומי איננו מפחד מנחשים קטלניים?

היש שאלה חשובה מזאת – "האם לוכד נחשים מקומי איננו מפחד מנחשים קטלניים"?, אכן שאלה בתפארתה. זה שנחשים יכולים להיות מאוד קטלניים, זאת עובדה מוצקה. בעיקר הנחשים הארסיים מבניהם. כאשר צוות העובדים מגיע לבית הלקוח, הוא יוצא מנקודת הנחה שמדובר אודות נחש מסוכן וארסי, על כל מקרה שלא יהיה. על פניו, נראה שככל שעובר הזמן אלמנט הפחד מתפוגג. ההצלחות מדברות בעד עצמן. אולי יש אלמנטים של ריגוש, של סיכון מה, אבל בהחלט הפחד כבר מזמן לא נמצא בין צוות העובדים הזה.

 

האם לוכד נחשים מקומי מחויב להצטייד ברישיון?

על השאלה הפנומנלית – "האם לוכד נחשים מקומי מחויב להצטייד ברישיון"?, נשיב – כמובן שכן. לכידה של נחשים, על פי החוק במרבית מדינות העולם, מחייבת בהצטיידות ברישיון המתאים. לא כולם מודעים לעובדה כי לכידה של נחשים מחייבת רישיון בתוקף. חברה שמכבדת את עצמה, מחזיקה אך ורק עובדים שעברו את כל תהליך ההכשרה הארוך והסיזיפי הזה, וקיבלו את הרישיון המתאים ללכידה של נחשים, כמו גם של עוד חיות מוגנות.

 

האם לוכד נחשים מקומי מצליח להתמודד עם הנחש החמקמק

יש שאלות שחייבות להישאל – "האם לוכד נחשים מקומי מצליח להתמודד עם הנחש החמקמק"?, והתשובה לכך בגוף השאלה. נחשים מטבעם הם חמקמקים. באם תיתקלו פעם בנחש, הימנעות ממגע עמו מסתמנת כרעיון מוצלח, מכיוון שאז הוא יאבד את העניין ואת הסקרנות שלו בכם, כל עוד לא תהוו איום כלפיהם. כמו כן, במידה והנחש כבר נכנס לבית שלכם, הוא עשוי להחליק בכל משעול או בכל מחבוא שונה שעולה על דמיונכם. במידה ואין לכם שמץ של מושג איפה ממוקם הנחש, תהיה לכם בעיה להימנע מלהיתקל בו, מה שהופך את התרחיש להרבה יותר מסוכן. לפיכך, זה הרגע להזעיק את שירותי חברת לכידת הנחשים המקומית, כמה שיותר מהר ודחוף.

 

 

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות