n
דף הבית / צרכנות / בחירה נכונה של טבעות זהב לבן לגבר

בחירה נכונה של טבעות זהב לבן לגבר

בחירת טבעות זהב לבן לגבר, כטבעת נישואין, או כאביזר שיוסיף מגע אישי, זמינה באמצעות עיצובים רבים לבחירה. יחד עם זאת, מומלץ לבחור טבעות לגברים על פי המודרניות והגבריות שלהן

טבעת לגבר
צילום: תכשיטי רוזנבאום

מדריך זה יסייע לכם להבדיל בין טבעות מזהב לבן לבין טבעות מזהב צהוב, וכולל גם כמה רעיונות לעיצובים טבעיים של טבעות זהב לבן לגבר.

טבעות זהב לבן לגבר לעומת זהב צהוב

טבעות זהב לבן לגבר, וטבעות זהב צהוב מיוצרות מאותו בסיס זהב 24 קראט, אבל בהתאם לטוהר, שני הדגמים הם תוצאה של תערובת של סגסוגות. הזהב הטהור הוא רך במיוחד ותכשיטנים מתקשים לעבוד איתו, והוא מעורבב באופן קבוע במתכות אחרות על מנת להפוך אותו לחזק ועמיד יותר.

מסיבה זו, זהב צהוב מעורב במקרים רבים עם כסף, אבץ ונחושת. סגסוגת הנחושת והכסף פופולרית מאוד מכיוון שהיא מייצרת שכבה טבעית של תחמוצת צבעונית על פני המתכת ובכך משפרת את הגוון הצהבהב בזהב צהוב.

הטעות הנפוצה שנקשרת לזהב לבן

זהב לבן, לעומת זאת, עשוי בסגסוגת ניקל, אבץ, פלטינה או פלדיום, ואנשים רבים מאמינים שזהב לבן הוא בצבע לבן בצורתו הגולמית, אבל הוא תמיד מציג גוון צהוב טבעי, ולכן הטבעת תמיד צריכה להיות מצופה רודיום על מנת להשיג לובן מקסימאלי.

עיצוב נוסף יפה במיוחד בפשטותו הוא טבעת זהב לבן מלוטש לגברים, בסגנן ליניארי וחלק. סגנון זה מעט קר בהיבט, אולי אפילו זוויתי, אבל הוא באמת מוסיף נופך של גבריות ואישיות כאשר גבר עונד את הטבעת על יד ימין.

עיצובי טבעות זהב לבן לגבר

זהב לבן נחשב לבחירה הפופולרית ביותר בקרב גברים, מכיוון שזהו צבע מתכתי שמדגיש את הגבריות בזכות הסגנון המודרני והאלגנטי של החומר. נראה שהפופולריות של זהב צהוב מגיעה ונמשכת עם השנים מכיוון שחומר זה נחשב לצבע זהב מסורתי וקלאסי יותר.

אוספי תכשיטים לגברים מתרחבים היום בהתמדה, ובחירת טבעות זהב לבן לגבר נראית קלה ונגישה יותר מאשר לפני מספר שנים. העיצובים הזמינים מותאמים לגברים שאוהבים לענוד תכשיטים, וכוללים טבעת זהב לבן אולטימטיבית לגברים משובצת יהלומים שחורים.

הפופולריות של יהלומים שחורים

עיצובי טבעות זהב לבן לגבר, זמינים עם טבעות שמשובצות ביהלומים שחורים, ומעניקות מראה כהה וגברי, עם תוספת נופך של נוצץ שחור כמו שאף אבן שחורה אחרת לא הייתה עושה.

יהלומים שחורים הפכו להיות פופולריים יותר ויותר במהלך השנים האחרונות והם ימשיכו להיות טרנדיים עבור רבים אחרים.

מחפשים טבעות מזהב לבן לגבר?

אין צורך לחפש רחוק, היות וחנויות תכשיטים מציעות מבחר יפהפה של טבעות מזהב לבן לגבר. אל תהססו לדפדף בקולקציית הטבעות של יצרני התכשיטים המובילים, וליצור קשר עם המומחים לקבלת ייעוץ על התאמה אישית של הטבעת המושלמת.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות