דף הבית / חדשות העיר / ממשיך לקדנציה נוספת

ממשיך לקדנציה נוספת

רונן דמארי

תוצאות הבחירות שהתקיימו ביום שני השבוע בישרו כי קבוצתו של כהן זכתה ב -26 מתוך 27 המקומות בוועד, כאשר הקבוצה השנייה שהתמודדה מולה, הצליחה להכניס רק נציג אחד – את העומד בראשה יחזקאל בן זמרה.
כהן מתחיל כעת קדנציה שישית בתפקיד, כאשר הוא נבחר לראשונה ליו"ר הועד בשנת 2003. להליך הבחירות עצמו קדמה דרמה כאשר קבוצתו של בן זמרה עתרה לבית הדין של ההסתדרות בשבוע שעבר בטענה לאי סדרים מצד הקבוצה היריבה, אולם בסופו של דבר העובדים אמרו את דברם וכהן ימשיך לנהל את הוועד.
כהן מסר לאחר הבחירות: "מהרגע בו פורסמו תוצאות הבחירות אין יותר קבוצות, אין מחנות, יש משפחה אחת – משפחת עובדי עיריית ראשל"צ. אני וחבריי לוועד
העובדים מחויבים להם. אני מודה לחברי ועדת הבחירות ולנציגי ההסתדרות על ארגון וניהול הבחירות בצורה מופתית ללא תקלות, ללא דופי ותודה לחזי על הפייט שנתן".
בן זמרה אמר ל"גל גפן": "ברכות למנצחים, זה חג לדמוקרטיה. אני מקבל את התוצאות באהבה אבל יש לי כמה הערות: מלכתחילה ועדת בחירות נבחרה באופן לא חוקי והיינו צריכים להגיע לבית הדין של ההסתדרות, זה העיב על הבחירות.
אני היחיד שנכנס מהקבוצה שלי כי אנשים בחרו את השם שלי גם בנפרד. יש הרבה עובדים שתמכו ברוני ורצו אותי בקבוצה".

-מה הלאה?
"המחשבה הראשונה שלי הייתה להתפטר מהוועד, אבל אחרי שדיברתי עם החברים שלי החלטתי להישאר כנציג של הקבוצה שלי".

יו"ר מרחב ראשל"צ בהסתדרות, זורי מזרחי, התייחס להליך הדמוקרטי: "ליווינו את התהליך מתחילתו ועד לתום ספירת הקולות, אך בפועל הממונה על ביצוע ההליך היו ועדת הבחירות בראשות אביטל גולדברג. עו"ד אילנית רגב ליוותה בפועל מבחינתנו, על מנת שבמידה ויש סוגיה שצצה במהלך הבחירות היא תטופל.
לראות שני מתמודדים יושבים יחד ומתחבקים למרות שהייתה מערכת די טעונה, רוקדים יחד ושותים קפה יחד, ואחד משבח את השני, מבחינתנו זה ההישג הכי גדול עוד לפני שנודעו התוצאות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות