דף הבית / חדשות העיר / "הצעה בעלת ערך חינוכי"

"הצעה בעלת ערך חינוכי"

רונן דמארי

בהצעה לסדר שהעבירו לאחרונה חברי המועצה איתן שלום ויפעת מאירוביץ' לראש העיר, דב צור, הם כותבים בין היתר: "בחודשים האחרונים כולנו עדים לתופעת קבוצות הפייסבוק זיכרונות ילדות, בקבוצת הפייסבוק נזכרים אזרחי העיר הוותיקים בחוויות הילדות בכלל וחוויות הילדות בראשון לציון בפרט. אחד הנושאים החשובים שהועלו במסגרת קבוצות אלה הם משחקי הילדות שלנו: קלאס, שחמט הרחוב המפורסם שהיה בגן המושבה, דמקת רחוב גדולה וכיוב'. עיריית ראשון לציון עשתה ניסיון להחזיר את משחקי הילדות למגרשים של חלק מבתי הספר בעיר, אך טרם פעלה בגנים ציבוריים חדשים המוקמים בשכונות. כידוע, אנו עומדים לפני פיתוח משמעותי ברחבי העיר ונוכח מדיניות העירייה גנים ציבוריים רבים בעיר עוברים שידרוג מדי שנה. אנו מבקשים בהצעתנו להחזיר את משחקי הילדות לשכונות".
השניים מציעים כי: "עיריית ראשון לציון תטמיע את משחקי הרחוב הנ"ל בתכנון של כל אחד מגני המשחקים החדשים המתכוננים בשכונות החדשות כמו גם במסגרת שידרוג גנים ציבוריים בשכונות הוותיקות יותר: משחקי קלאס יוכנו ברחבות הגינות, משחקי דמקה ושחמט רחוב יצויירו על הרצפה והכלים יושאלו ללא תשלום במרכזים הקהילתיים שלנו, משחקי איקס עיגול יכולים להיות מצוירים על הרצפה או להיות מותקנים על פני הקרקע".
שלום אמר ל"גל גפן" השבוע: "אנחנו רואים בהצעה הצעה בעלת ערך חינוכי ואני חושב שזה בהחלט יכול להוסיף המון לילדי העיר שלנו שישחקו יחד ולא יהיו רק ליד מסכים כל היום. אני מקווה שההצעה תתקבל".

מהעירייה נמסר בתגובה: "היוזמה תבחן בחיוב. נציין כי כבר היום אנו מתקינים משחקים מסוג זה בחצרות בתי ספר".

איתן שלום
יפעת מאירוביץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות