דף הבית / חדשות העיר / תעלומת תו הדייר

תעלומת תו הדייר

רונן דמארי

תושבים ברחוב אפיק משתוממים: לדברי אחד התושבים, העירייה הציבה לפני כחודש שלט בכניסה לרחוב, בו מצוין כי מעתה ואילך החניה ברחוב תהיה מותרת לבעלי תו דייר בלבד. אלא שלדבריו, ברחוב ההולנדי לא קיימת כל מצוקת חניה ואילו ברחובות ההולנדים הסמוכים, אין כל שלט דומה וסדרי החניה נותרו כסדרם.
התושב המתגורר בשכירות, הספיק לקבל ארבעה דו"חות חניה במרוצת השבועות האחרונים, מאחר שאין ברשותו את התו הנכסף. בשיחה עם "גל גפן" הוא אומר השבוע: "יום אחד הגענו וראינו את השלט הזה. הגיעו פקחים ואמרו לנו שמעכשיו צריך תו חניה לתושבי המקום. מאז שהציבו כאן שלט, מגיעים לכאן פקחים פעמיים ביום. מה נהיה כאן?".

-לא קיימת מצוקת חניה ברחוב?
"בכלל לא. יש מפרץ חניה בסוף הרחוב שיש בו שש חניות, אבל שמו את השלט הזה. אני לא מבין למה עושים דבר כזה. הלכתי לעירייה ואמרתי להם שרק רחוב אחד בסביבה שיש בו את השלט הזה, ואמרו לי שכנראה השכנים התלוננו. כשאני מגיע ואין לי חניה, אני חונה ליד החניה שלי, למה רק אצלנו מגבילים? מגיעים לפה פקחים ונותנים דו"חות. אני קיבלתי כבר ארבעה דו"חות, אחד מהם בשעה אחת בלילה, בגלל שאין לי תו חניה כי אני שוכר את הבית".

מהעירייה נמסר בתגובה: "דיירי רחוב אפיק פנו לעירייה בבקשה להציב במקום תמרור המתיר חנייה לדיירי הרחוב בלבד. לאחר שלמעלה מ- 50 אחוז מהדיירים חתמו על הסכמתם, הוחלט להיענות לבקשה ולהציב במקום תמרור פס לבן. לאחר שהתמרור הוצב, החברה לבטחון חילקה לחונים אזהרות במשך שבועיים, עד אשר כל הדיירים קיבלו את תו החנייה ורק לאחר מכן החלה אכיפה במקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות