n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: העירייה מחלקת דוחות למחלקי תשמישי קדושה בצמתים

ראשון לציון: העירייה מחלקת דוחות למחלקי תשמישי קדושה בצמתים

יושב ראש סיעת ש"ס במועצת העיר הרב אריה כהן מוחה: "מחלקי חוברות בנושא יהדות בצמתים נרדפים על ידי פקחי החברה לביטחון ומקבלים דוחות בשווי מאות שקלים." החברה לביטחון: "פועלים לעקור את תופעת פושטי היד, מחלקי חומרי ההסברה ואוספי הנדבות בצמתים ובכבישים באופן גורף. מדובר בסכנה."

אור השמחה צילום מערכת גל גפן
צילום: מערכת גל גפן

"לקבל שלוש דוחות של 730 שקלים בגלל הפצת חוברות יהודיות בנושא שמחה, חיים טובים ועוד זה כואב ולא רק בגלל הכסף שצריך לשלם, אלה בגלל שאנחנו יהודים והכי עצוב שיהודים אוסרים זאת" כך מספר נ' שקיבל מספר דוחות על חלוקת תשמשי קדושה בחינם בצמתים, והוא לא היחיד שהחליט לוותר על הצמתים בעיר ולעבור לערים שבהם מאפשרים להפציץ חוברות עם תוכן יהודי דתי.

"אנחנו לא כופים על אף אחד דבר, מחייכים לבעלי המכוניות שואלים אם רוצים חוברת ולא גובים כסף חלילה, לאן הגענו שאוסרים חלוקה של חוברות בנושא שמחה ויהדות בארץ ישראל? אין אף עיר שעושה דוחות, אנו מחלקים בהרצליה, רחובות פתח תקווה, רק בראשון הפקחים מגיעים אלינו, היה פקח שאמר לי שהוא מצטער אבל זו הוראה מלמעלה".

חבר המועצה הרב אריה כהן שלח הצעה לסדר לראש העיר רז קינסטליך ובה מבקש כי המועצה תאשר חלוקת חומר הסברה לא פוליטי בנושא יהדות בחינם בצמתים.

במכתבו כתב הרב אריה כהן: "בהגדרתך את העיר שלנו כעיר פלורולסטית שמכילה את כולם ובחסות הגדרה זו הבאת עלינו את כל הרעות החולות מצפון תל אביב וסדום ועמורה לצערי הרב הנהגותך אינה תואמת את הגדרתך. לאחרונה פנו אלי מספר יהודים יקרים וצדיקים שמחלקים בצמתים חוברות בנושא יהדות בחינם אין כסף שכל מטרתם היא לזכות את עם ישראל בקצת יהדות וכך הם נוהגים בכל הערים בארץ וגם בראשון לציון זה שנים רבות.

אך דווקא שמאז שנבחרת לראשות העיר הם נרדפים ללא הפסקה וכל יום הפיקוח העירוני נותן להם דוחות כספיים גבוהים ואיומים להזמנה לבית משפט אם הם לא יפסיקו במלאכת הקודש הזו ולצערי רבים וטובים נאלצו להפסיק מהפחד ממך ומחבורת הפקחים שלך. אני מניח שכל מה שנעשה בעיר זה בהנחייתך ואם כן אני מתפלל שהשם ישיב לך כגמולך הרע.

לסיכום ולגופו של עיניין אבקש להעלות הצעה לסדר המועצה כדלקמן: מועצת העיר תאשר חלוקת חומר הסברה לא פוליטי בנושא יהדות בחינם ברחבי העיר גם בצמתים ובתנאי שלא יפריעו למהלך התנועה ויהוו סכנה לעצמם ולנהגים. על החתום הרב אריה כהן חבר מועצת העיר יו"ר סיעת שס"

מהחברה לביטחון וסדר ציבורי נמסר: ״החברה העירונית לסדר ולביטחון פועלת לעקור את תופעת פושטי היד, מחלקי חומרי ההסברה ואוספי הנדבות בצמתים ובכבישים באופן גורף. מדובר בתופעה המהווה סכנה עבור העומדים בצמתים ואף מסכנת את כלל משתמשי הדרך״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ואם היו מחלקים את הברית החדשה או הקוראן זה היה בסדר?
    הרי לא ניתן להפלות.
    האם זה חומר מיסיונרי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות