דף הבית / חדשות העיר / הוקמה יחידת שיטור עירוני בראשל"צ

הוקמה יחידת שיטור עירוני בראשל"צ

בעירייה מבינים כי עם פיתוחה וצמיחתה של העיר, עולים גם צרכי הביטחון והבטיחות של תושבי העיר. כדי לעמוד בסטנדרט שהציבה העירייה בתחום הביטחון, הוחלט לפעול להקמת יחידת שיטור עירוני.

מדובר במהלך עליו עמלים בעיריית ראשון לציון מזה תקופה ארוכה. בשנה האחרונה הבשילו התנאים למהלך ולאחרונה התקבלה ההסכמה של המשרד לבטחון פנים להקמת היחידה. בימים אלו החל האימון המשותף למפקחים מהחברה לבטחון ולשוטרים, כאשר לאחריו תצא היחידה לדרך. מדובר בתוספת כוח משמעותית של כ-40 מפקחים ושוטרים לרחובות העיר. את היחידה ינהל ערן חיים, שניהל בשנים האחרונות את תחום פשיעת הנוער והמודיעין בחברה לביטחון. חיים עבד בשיתוף פעולה אדוק עם המשטרה ובתי הספר ופועלו בקרב בני הנוער מוכר ברחבי העיר ומשמשות מודל ליחידות דומות בערים שונות.

על מנת ליצור איזון בפריסת הכוחות בעיר ולאפשר מתן תגובה מהירה ככל הניתן, תחנת השיטור העירוני תמוקם במערב העיר, שכן במרכז העיר ובמזרחה ממוקמות תחנות של משטרת ראשון לציון.

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "אנו שמחים שהמשרד לביטחון פנים נעתר לבקשת העירייה להוספת כוח משטרה ומפקחים מוסמכים ייעודיים, ובכך סייע להגשים את המדיניות והאסטרטגיה להעלאת תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר. אנו בטוחים כי היחידה תוכיח את עצמה, וכי יכולותיה המיוחדות יבואו לידי ביטוי בשמירה על הסדר הציבורי ובמניעת אירועי אלימות וונדליזם, ותשפר לתושבי העיר את איכות החיים במרחב הציבורי. עוד נמסר כי ראשון לציון ניצבת מדי שנה בצמרת הערים עם תחושת הביטחון הגבוהה ביותר וזאת הודות ליחידת הסיור הענפה בחברה לבטחון ולרישות העיר ב-1400 מצלמות.

בתמונה: צוות השיטור העירוני.  צילום: חורחה נובומינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות