n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אסף אשר ימונה לראש מנהלת התחבורה בראשון לציון

אסף אשר ימונה לראש מנהלת התחבורה בראשון לציון

אשר, לשעבר סמנכ"ל תשתיות ותקציבים במשרד התחבורה, ימונה לתפקיד. ראשון לציון נמצאת בעיצומה של מהפכה תחבורתית, עם פרויקטים מורכבים בסך 15 מיליארד שקל שצפויים לשנות את פני העיר

אסף אשר צילום דוברות ראשון לציון
אסף אשר- צילום: דוברות ראשון לציון

אסף אשר, לשעבר סמנכ"ל תשתיות ותקציבים במשרד התחבורה, ימונה לראש מנהלת התחבורה בראשון לציון. אשר, יחליף בתפקיד את אלוף משנה (במיל') יעקב (קובי) בילטשטיין, שמונה לפני כמה חודשים למנכ"ל משרד האנרגיה.

אשר (40) החל את דרכו המקצועית במשרד האוצר, שם מילא שורה של תפקידים. לאחר מכן עבר למשרד התחבורה ושימש בתפקידו האחרון, כאמור, כסמנכ״ל התשתיות של המשרד.

אשר הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ובחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. בנוסף, סיים קורס למנהלים באוניברסיטת הרווארד במסגרת תוכנית מעוז של המגזר הציבורי.

ראשון לציון נמצאת בתנופת פיתוח אדירה וכמות התושבים בה צפויה לגדול בשנים הקרובות לכ-400 אלף – ולהפוך את העיר לשלישית בגודלה במדינה.

לאור הגידול באוכלוסייה, יש צורך בשדרוג התשתיות ומערכת התחבורה בעיר. קידום הפרויקטים – הנאמדים בכ-15 מיליארד שקל – בנוסף לביצועם המורכב, מצריכים תשומת לב רבה, תכלול ותיאום בין שלל הגורמים השונים והידוק הקשר עם התושבים.

לצורך ההתמודדות עם האתגרים הללו, הקימה העירייה את מנהלת התחבורה שמאגדת תחתיה את כל הפרויקטים בעיר. מטרות המנהלת הן, בין השאר, הידוק הקשרים וביסוס מערכת אמון עם חברות התחבורה הממשלתיות, ניהול ותכלול פרויקטי התחבורה העירוניים החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע וההסברה, אספקת מידע תחבורתי לצורך ניתוח קבלת החלטות מבוססות נתונים ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אסף אשר בקיא ומכיר באופן מלא את תחום התשתיות, התחבורה והפעלת תחבורה ציבורית, ומביא את הניסיון הזה גם לתפקיד הנוכחי. אני מברך על הבחירה ובטוח כי הוא יעמוד באתגרים המורכבים הניצבים לפנינו למען תושבות ותושבי העיר, ובדרך להפיכתה של ראשון לציון למטרופולין המרכזי של ישראל".

אסף אשר הוסיף: "ראשון לציון נמצאת בתנופת פיתוח תשתיות מהגדולות ומהמורכבות במדינת ישראל. כמעט כל פרויקטי התשתיות המרכזיים עוברים דרכה והיא נמצאת בפני פיתוח עתידי נרחב עוד יותר. זהו אתגר גדול בשימורה של העיר כמובילה בתחום התחבורה עבור תושביה ועבור שאר אזרחי ישראל הבאים לעבוד ולבלות בה מדי יום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

1d147f65-0fd0-4749-a77a-5beb26a538c0

אחוזות הנשיא: ״מתן דיל הבטיח שלא תהיה הארכה נוספת ואנחנו בהחלט מצפים לקבל  קיום הבטחה״

תפריט נגישות